همسر ایرانی شیخ قطر درخواست طلاق کرد / عکس

شیعه آنلاین: در همین حال الوعی نیوز نیز پس از اعلام این خبر افزود: «حمد بن جاسم آل ثانی» امیر قطر به تازگی یک ازدواج مجدد داشته و از همین رو بیشتر وقت خود را با همسر جدید خود می گذرانده است.

همسر ایرانی شیخ قطر درخواست طلاق کرد / عکس

گویا این مسأله شاهزاده «موزه» را آزار میداده و از همین رو تصمیم گرفت برای مدت زمان طولانی به ایالات متحده آمریکا سفر کند و در یکی از کاخ شخصی خود در آمریکا اقامت کند.

 

به گفته این رسانه های عربی شاهزاده «موزه» پس از اینکه به آمریکا رسید و در کاخ خود مستقر شد، رسما از امیر قطر درخواست طلاق کرده است.

 

قابل ذکر است شاهزاده «موزه» به همراه خود 7 میلیارد دلار پول به آمریکا برده و قصد دارد در ایالت نیویورک یک مؤسسه تربیتی عظیم تأسیس کند.

 

گفتنی است شاهزاده حمد، بزرگ ترین و تنبل ترین فرزند پدرش بود از همین رو موفق نشد تحصیلات خود را تکمیل کند و مدرسه را رها کرد. سپس پدرش او را به انگلیس فرستاد تا در کالج نظامی آموزش ببیند اما در آنجا هم تحصیلات خود را تکمیل نکرد و ناموفق به کشورش بازگشت و به ارتش پیوست.

 

او در سال 1971 فرمانده ارتش و ولیعهد قطر شد. اما در دهه های نود قرن گذشته میلادی، هنگامی که پدرش برای درمان به خارج از قطر سفر کرده بود، علیه او با کودتا کرد و به قدرت رسید

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه