همبازی شدن کیتی هولمز و سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : همبازی شدن کیتی هولمز و سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

همبازی شدن کیتی هولمز و سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

.

“سارا شاهی نوه فتحعلی شاه” برای بازی در فصل سوم فیلم ray donovan دعوت شد. سارا شاهی در سریال پر بیننده «رِی داناوان» (Ray Donovan) در کنار لیو شرایبر، جان وویت، یان مک شین و کیتی هولمز بازی خواهد کرد.

سارا شاهی نوه فتحعلی شاه یکی از بازیگران زن ایرانی در هالیوود است که قرار است در فصل سوم سریال آمریکایی پرطرفدار «رِی داناوان» (Ray Donovan) ایفای نقش کند.

بیوگرافی سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

نام : سارا

نام خانوادگی : شاهی

تاریخ تولد 10 ژانویه 1980 ، Euless ، تگزاس، آمریکا

نام زمان تولد آهو جهانسوز شاهی

قد 1.62 سانتی متر

سارا شاهی با نام اصلی آهو جهانسوز شاهی از پدری ایرانی و مادری اسپانیایی در Euless، تگزاس به دنیا آمد. او رقصنده پیشین لیگ فوتبال ملی و از نوادگان شاه ایرانی قرن 19 است.

او به دبیرستان تثلیث و دانشگاه متدودیست دالاس  جنوبی می رفت و در رشته اپرا تحصیل کرد و در رشته انگلیسی تخصص گرفت. او به عنوان یک نوجوان چندین بار در رقابت های زیبایی برنده شد، اولین جایزه اش را سال 1997 در مراسم دختر شایسته شهر Fort Worth آمریکا گرفت.

.

همبازی شدن کیتی هولمز و سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

.

سارا شاهی ندیده فتحلیشاه قاجار پادشاه قرن 19 ایران از پدری و مادری ایرانی تبار با نام های عباس و ماه منیر جهانسوز شاهی متولد شده است.
سارا شاهی از سن نوجوانی در مسابقات زیبایی شرکت کرد و موفق به گرفتن جوایز متعددی شد .
سارا شاهی موفق به گرفتن جوایز متعددی در رشته بازیگری شده است و در سریال های متعددی در آمریکا بازی کرده است .
سارا به زبان های انگلیسی و فارسی و اسپانیایی صحبت میکند و دارای کمربند قهوه ایی در کاراته میباشد.
سارا شاهی در سال 2005 رتبه 90 را در لیست صد نفر اول هات در مجله ماکسیم به دست آورد . در سال 2006 این رتبه به 66 ارتقا پیدا کرد.
سارا  تاکنون در تعداد بیشماری از فیلمها و سریال های هالیوود بازی کرده است که معروفترین آنها L-Word  ٫ Life  The Sopranos و Teachers و…

سارا شاهی»، بازیگر آمریکایی ایرانی تبار در سریال تلویزیونی جنایی «رِی داناوان» بازی می کند.

.

همبازی شدن کیتی هولمز و سارا شاهی نوه فتحعلی شاه

.

هالیوود ریپورتر نوشت: سارا شاهی در سومین فصل از سریال تلویزیونی پر بیننده «رِی داناوان» (Ray Donovan) در کنار لیو شرایبر، جان وویت، یان مک شین و کیتی هولمز بازی خواهد کرد.

سریال «رِی داناوان» که از سال 2013 در شبکه تلویزیونی شوتایم پخش می شود، یک مجموعه جنایی است که عنوان خود را از نام شخصیت اصلی با بازی لیو شرایبر گرفته است که تخصص او «رفع و رجوع» گرفتاری هایی است که افراد مشهور و پرنفوذ لس آنجلس پیدا می کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه