همبازی شدن امین حیای و بهنوش بختیاری

تاريخ : 11 دی

سریال تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی برای نوروز شبکه دو تولید می‌شود. امین حیایی، نقش اول این سریال را بازی می‌کند. او ایفاگر نقش شهرام، جوانی سرکش و پرانرژی است که مسیر درست زندگی کردن را خوب یاد نگرفته است.

همبازی شدن امین حیای و بهنوش بختیاری, پورتال خبری فرهنگی گهر

در سریال تلویزیونی «خوب، بد، زشت» در کنار حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی بازی می‌کنند. این سریال روایتگر روابط اجتماعی آدم‌هاست، قصه یک خانواده و یک محله است. شهرام (امین حیایی) جوانی سرکش و پرانرژی است که مسیر درست زندگی کردن را خوب یاد نگرفته است تا این‌که اتفاقاتی در زندگی او می‌افتد و دوباره به سوی خانواده و زندگی برمی‌گردد. با نو شدن سال دل او هم نو می‌شود. علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده سریال «خوب، بد، زشت» درباره این سریال گفت: این سریال بزودی کلید می‌خورد و همه لوکیشن‌ها در تهران است.

وی درباره دیگر نقش‌ها و شخصیت‌های این سریال گفت: مهدی سلوکی نقش فریدون، دوست شهرام را بازی می‌کند. رهنما، بختیاری و پرور هم نقش خواهران شهرام را ایفا خواهند کرد. محب‌اهری و تسلیمی هم نقش پدر و مادر شهرام را به‌عهده دارند. فیلمنامه این سریال را محسن کیایی نوشته است.برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از صدابردار: حسین غفاری، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی‌نسب،‌ طراح لباس: مه‌لقا ناقد‌، طراح صحنه: محسن غلامی‌، طراح گریم: رسول سیدعربی و تدوین: بهرام دهقان.

از سوی دیگر اکبر عبدی با بازی در سری جدید سریال نوروزی «پایتخت» همراه با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شود. اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور خود در سریال «پایتخت ۳» به سوره سینما گفت: بعد از این فیلم کار من در سریال «پایتخت ۳» آغاز می‌شود. در آنجا قرار است نقش یک اوستای بنا را بازی کنم که با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شوند. هنوز تست گریم انجام نشده، همیشه با توجه به گریم و لباس شخصیت را پیدا و اجرا می‌کنم، در حال حاضر طراحی خاصی در ذهنم برای آن نقش ندارم.

بازیگر سه‌گانه «اخراجی‌ها» همچنین فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی دانست و افزود: به تازگی بازی‌ام در «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شده و حدود ۸ روز آینده در شهرک دفاع مقدس مشغول به کار خواهیم بود. وی ادامه داد: در این فیلم کاراکتری به نام عیسی را بازی می‌کنم که رزمنده است و از طب گیاهی سر در می‌آورد. به لحاظ اجرایی و طراحی بازی می‌توان گفت این شخصیت برادر بزرگ بایرام «اخراجی‌ها» است. این فیلم فضایی سنگین‌تر از کارهای قبلی آقای ده‌نمکی دارد و موقعیت‌های کمیک در آن کمتر است. به لحاظ تاثیر در درام و اندازه نقش من مانند «رسوایی» و «اخراجی‌ها» جای کار ندارد اما تلاش می‌کنم جذابیت‌های لازم را داشته باشد. عبدی درباره استقبال مخاطبان از فیلم جدید ده‌نمکی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم تجربه رو به جلویی برای این کارگردان محسوب شود. امیدوارم که فیلم مورد قبول مخاطبان واقع شود. اکبر عبدی بازی در فیلم‌های سینمایی «هنرپیشه»، «روز فرشته»، «مادر»، «اجاره نشین‌ها»، «مدرسه پیرمردها»، «ای ایران» و … را در کارنامه دارد.

 

روزنامه جام جم
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي