همبازی شدن آزیتا حاجیان با دخترش

آخرین باری که آزیتا حاجیان را در قاب تصویر دیدیم بازی در سریال «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم بود. او که در این سریال نقش یک زن نان آور خانه را داشت، بهترین انتخاب برای بازی در این سریال بود. او پس از تاثریا تا الان سریالی را بازی نکرده بود و در حال حاضر حدود دو ماهی است که بازی در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار را آغاز کرده است. او در این باره گفت: در این سریال نقش یک مادر را ایفاگر هستم که به طریقی درگیر مسائل سیاسی دوران انقلاب و جنگ می شود.

همبازی شدن آزیتا حاجیان با دخترش

تمام سختی هایی که برای یک زن در جامعه ما وجود دارد و حمایت بچه هایش و … برای او نیز وجود دارد. حاجیان که پس از «دزد عروسک ها» و «ساعت شنی» برای بار سوم با دخترش (مهراوه شریفی نیا) هم بازی شده در این خصوص گفت: ارتباطمان جلوی دوربین مثل دو فرد حرفه ای است که قواعد کارشان را به خوبی می‏دانند و به کارشان نیز احترام گذاشته و برای نقششان هم زحمت می کشند. چون در واقع هر دویمان از نظر حرفه ای یک طور تربیت شده ایم برای بازیگری بالطبع مشکلاتمان نیز کمتر است.

بازیگر نقش ثریا در سریال «تاثریا» درباره تفاوت های نقش مهری در «کیمیا» و ثریا در «تاثریا» افزود:  این دو نقش کاملا با هم متفاوت اند. ثریا در واقع زنی نان آور بود و مسائل داستان حول او و مسئولیت هایش می چرخید، اما مهری به آن شکل نان آور خانه نیست اما حمایت های مالی ای دارد. او که یک دختر و دو پسر دارد درگیر حفظ آبروی خانواده می شود و در دوران جنگ هم نقش حمایت کننده خانواده را بازی می کند. با وجود اینکه از لحاظ عاطفی به بچه هایش خیلی وابسته است اما وقتی در فضای ماجرا قرار می گیرد می بیند که دیگر چاره ای نیست. برای یک مادر خیلی سخت است تا بچه هایش جانشان را کف دستشان بگیرند و وارد جریانی شوند که شاخص‏ترین اتفاقش مرگ است اما او با مسائلی این چنینی درگیر است.

بازیگر سریال «ساعت شنی» درباره فضای خرمشهر و مشکلاتی که گروه برای ضبط سریال دارند افزود: همانقدر که برای مردم خرمشهر و آبادان سخت است برای ما هم سخت است و ما تافته جدا بافته از آنها نیستیم. ما داریم درباره مردم همان منطقه حرف می زنیم و در همان شرایط زیستی هم باید زندگی کنیم.جداسازی ها را دوست ندارم چرا که آنها هم مثل ما آدم هستند. ضمن اینکه هیچ کدام از اعضای گروه هم شکایتی ندارند چرا که می دانند بقیه مردم سرزمین مان هم آنجا زندگی می کنند. البته باید حمایتی از این ماجرا ها شود اما وقتی مردم ما از یک جریانی رنج می برند ما که از آنها بالاتر نیستیم و همه ما آدم هستیم. حاجیان از دیگر کارهایش چنین گفت: به دلیل اینکه  کیمیا طولانی بوده ،من هر پیشنهادی که در این مدت داشتم را رد کرده ام. برای اینکه نقشم را خیلی دوست دارم و سناریو  از قدرت چارچوبی خوبی برخوردار است. ضمن اینکه وقتی به یک نقش دل می بندم دوست ندارم خودم را با فضاهای دیگر و نقش های دیگر تقسیم کنم و تمام و کمال در اختیار یک نقش هستم.

منبع: بانی فیلم

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه