هلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 9 تیر

هلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

مکزیک و هلند سومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا برگزار کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود هلند به پایان رسید.

دو تیم در نیمه نخست بازی تقریبا متعادلی به نمایش گذاشتند. مکزیکی‌ها در میانه‌های نیمه نخست با ضربه “کارلوس سالسیدو” خطرناک ظاهر شدند و هلند نیز در دقیقه ۲۶ با ضربه “فان پرسی” جواب این حمله مکزیکی‌ها را داد. در دقایق پایانی نیمه نخست “آرین روبن” در محوطه جریمه مکزیک سرنگون شد اما داور مسابقه به اشتباه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مکزیک در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت. تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که “جیووانی دوس‌سانتوس” با شوتی مهار نشدنی دروازه هلند را فروریخت تا “ال‌تری” از حریف خود جلو بیفتد. هلندی‌ها پس از این گل روی دروازه مکزیک خیمه زدند و حملات پی‌درپی را ایجاد کردند که درخشش “اوچوآ” و مدافعان مکزیک مهاجمان هلند را ناکام گذاشت.

“فان خال” در دقایق پایانی که تیمش را حذف شده می‌دید “هونتلار” را به جای “فان پرسی” به زمین مسابقه فرستاد اما حضور این مهاجم بلند قامت نیز سودی برای لاله‌های نارنجی نداشت. در نهایت “وزلی اسنایدر” قفل دروازه مکزیک را با شوتی محکم و روی پا باز کرد. این پایان کار نبود. “آرین روبن” در دقایق پایانی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد که “کلاوس یان هونتلار” موفق شد بر خلاف جهش دروازه‌بان این توپ را به گل دوم هلند تبدیل کند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده اروپا به پایان برسد. هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با برنده دیدار کاستاریکا و یونان بازی خواهد کرد. 

 

منبع: isna.ir

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي