هزینه نصب روبیکا

تاريخ : 26 فروردین

روبیکا اپلیکیشنی جدیدی است که این روزها بسیار رونق گرفته است. در این بخش گهر در مورد روبیکا و هزینه ان صحبت می کنیم.

هزینه نصب روبیکا, پورتال خبری فرهنگی گهر

هزینه نصب روبیکا

درباره روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن با حمایت “توسعه و کسب کار ایرانی “به عموم معرفی و با بهره مندی از تیم خبره استارتاپی و کارشناسان متخصص و متعهد درصدد است بهترین و متنوع ترین خدمات را برای کاربران فراهم آورد.

ماموریت روبیکا، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده ترین، سریع ترین، به صرفه ترین و در عین حال، امن ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. کاربران تنها با یکبار عضویت و با یکبار ورود ‎(log in)‎ می توانند به کلیه خدمات روبیکا دسترسی داشه باشند و به تناسب نیاز خود از آن استفاده کنند. بنابراین روبیکا افتخار ارائه خدمات به طیف گسترده ای از کاربران با سلایق مختلف را داراست.

با توجه به رسالت تعاملی روبیکا، با بهره مندی از تامین کنندگان و سرویس دهندگان متعدد، متنوع و قابل اطمینان، خدمات و محتوای مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم می شود. همچنین با توافقی که با اپراتور اول و دوم صورت گرفته ، هزینه ترافیک اینترنت برای کاربران اپلیکیشن روبیکا رایگان می باشد.

اگر میخواهید از همه سرویس های مورد نظرتان یکجا بهره مند شوید، یا حتی اگر در سر، ایده های بزرگ و نوین تجاری می پرورانید، برای موفقیت خود هم اکنون به جمع خانواده بزرگ روبیکا بپیوندید!

سوالات متداول روبیکا و هزینه آن

۱– روبیکا را چگونه نصب کنم ؟

📱برای سیستم عامل اندروید:

-از طریق فروشگاه play store و یا شماره گیری # ۷۸۰* می توانید به منظور دریافت اپلیکیشن اقدام کنید.

📱برای سیستم عامل IOS:

-از طریق فروشگاه sibApp اقدام نمایید.


۲-حداقل نسخه اندروید مورد نیاز برای نصب روبیکا چه نسخه ای است ؟

– اندروید ۴.۳

۳-آیا استفاده از سرویس های روبیکا هزینه‌ای به همراه دارد ؟

-خیر ،هم اکنون همه‌ی سرویس‌ها رایگان است،چراکه روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با پایین ترین هزینه در دسترس انواع مخاطبان خود قرار دهد. ‎‎چنانچه سرویس‌‌ هایی به روبیکا اضافه گردد که استفاده از آن ها مستلزم پرداخت هزینه از طرف شما باشد، این مسئله از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما با آگاهی و رضایت نسبت به استفاده از آن سرویس اقدام خواهید کرد

۴– آیا هزینه اینترنت برای استفاده از سرویس های روبیکا محاسبه می گردد ؟

-اگر برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا از اینترنت اپراتور های همراه اول و ایرانسل استفاده کنید، تمام حجم مصرفی شما رایگان خواهد بود و از اعتبار شما کسر نخواهد شد.

۵-روبیکا چه دسترسی هایی به تلفن همراه من و اطلاعات شخصی خواهد داشت؟

– از تعهدات اصلی روبیکا نسبت به کابرانش امنیت و حفظ حریم خصوصی آن ها می باشد ، با توجه به این مهم در زمان نصب و یا استفاده از سرویس های اپلیکیشن روبیکا هیچ گونه دسترسی به اطلاعات تلفن همراه کاربر گرفته نمی شود.

۶– چطور می توانم از حفظ امنیت و حریم خصوصی خودم اطمینان حاصل کنم ؟

– برای اطمینان از این موضوع می توانید در هر لحظه به تنظیمات تلفن همراه خود ، بخش دسترسی ها (permissions) مراجعه کرده و با بررسی سطح دسترسی های اپلیکیشن روبیکا، از این مطلب اطمینان حاصل نمایید.

۷-هزینه های روبیکا چگونه تامین می گردد؟

– هزینه های تبلیغاتی “روبیکا” بر عهده آژانس تبلیغاتی “توسعه کسب و کار ایرانی” بوده و مدل درآمدزایی “روبیکا” نیز بر مبنای نمایش تبلیغات می باشد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي