هر آنچه در 90 جنجالی گذشت

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 5 اردیبهشت

تابناک:   برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری مهمان حضوری برنامه بود . فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی مربوط به این که آیا اراده کافی برای مبارزه با ناپاکی فوتبال وجود دارد یا خیر ؟ آغاز کرد .

برنامه شب گذشته پیرامون نتایج لیگ آسیا و ، بازی تدارکاتی با موریتانی و بحث تبانی و حواشی لیگ برتر بود . در ضمن مجری برنامه نود گفت به زندان انداختن دلالان می تواند فوتبال ایران را پاک کند.

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری: گل دوم سایپا آفساید بود

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری اعتقاد داشت گل دوم سایپا بر خلاف اطهار نظر گزارشگر بازی در موقعیت آفساید به ثمر رسید . وی همچنین معتقد بود که قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال روی طالب لو خطایی صورت نگرفت ولی ضربه کرنر اشتباه بود ، همان کرنر اشتباه موجب زدن گل تساوی استقلال شد .

حکمت مدیر عامل نفت اولین مهمان تلفنی ۹۰: دلال پرسپولیسی نبود !

پس ازحاشیه های به وجود آمده در مورد فونیکه سی و اینکه یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خارجی وارد مذاکره شده است تا او را به پایتخت بیاورد امشب حکمت مدیر عامل تیم نفت روی خط برنامه نود آمد و در این مورد توضیحاتی را ارائه داد:«ما اشتباه کرده بودیم.سلطانیان از طرف پرسپولیسی ها با فونیکه سی وارد مذاکره نشده بوده و دلال یک تیم خارجی است.من می دانستم تیمی که سردار رویانیان آن را اداره می کند غیر حرفه ای عمل نمی کند.

فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند

او با اشاره به اینکه فونیکه سی از تمرینات تیم قهر کرده بود ادامه داد:«داشتیم راهی تبریز می شدیم که دیدم فونیکه با لباس هایی غیر از لباس باشگاه آمده است.او برای ما شرط گذاشت که اگر در بازی با شهرداری به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رود سوار اتوبوس می شود.اما ما زیر بار نرفتیم و با یک مدیریت صحیح قضیه را حل کردیم.خوشبختانه تمام مشکلات حل شده است و فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند.

در ادامه رویانیان مدیر پرسپولیس روی خط آمد

مدیر پرسپولیس دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود که اظهار داشت : با وینگادا صحبت کردم و قرار شد بدهی او را بدهیم ، در ضمن با آرفی هم رایزنی کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم .

سوال غیر فوتبالی فردوسی پور از رویانیان !

رویانیان در برنامه نود اعلام کرد که قیمت بنزین طی یک برنامه ۵ ساله افزایش پیدا می کند.

عادل فردوسی پور در برنامه دیشب خودش آنجا که داشت مصاحبه تلفنی اش با رویانیان را پایان می داد خطاب به او گفت:«سردار دوستان من که در پشت صحنه هستند(همان علی ها که رامبد جوان و حبیب رضایی می گفتند) یک سوال غیر فوتبالی دارند

آنها می خواهند بدانند که برای بنزین و قیمت آن چه اتفاقی می افتد؟»که رویانیان ابتدا خنده ای کرد و گفت:« ما که سهمیه اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم.مجلس تصویب کرده که در یک پروسه ۵ ساله برخی از قیمت ها به صورت سبدی واقعی شود.البته در آینده قانون قیمت را تعیین می کند و زمان آن هم معلوم نیست.

بعداز رویانیان ،محمد قاضی مهاجم ذوب آهن مهمان حضوری برنامهئ نود بود و گلهای این بازین به نمایش گذاشته شد و در مورد تیم ملی هم با وی حرف زد .

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال هم آمد

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند قهرمان شویم، تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن، کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است و هر روز یک نفر را به جانشینم می‌کنند به تشریح آخرین وضعیت آبی‌پوشان پرداخت. وی از دست هیئت مدیره استقلال بشدت شاکی بود .

تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن

وی از اظهارنظر در خصوص بحث جدایی‌اش از باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: من در این مورد بطور کامل صحبت کرده‌ام و دیگر نیازی نیست در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال حرفی بزنم. من بدون توجه به شایعات و حواشی کار خود را دنبال می‌کنم. فعلا تمرکز من روی سه بازی آینده استقلال و دیدار با الریان قطر است، دیدارهایی که باید تمامی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

امیر قلعه‌نویی :  آقای فردوسی پور ساکت شو!

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود .

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی عجیب صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند!

بخش پایانی برنامه به بازیهای لیگ دسته اول اختصاص داشت .

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي