هر آنچه در برنامه 90 گذشت

تاريخ : 20 فروردین

تابناک: اولین برنامه ۹۰ در سال ۹۲ از ساعت ده و چهل و پنج دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، به مانند همیشه، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته  سی ویکم لیگ بر‌تر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال و حاشیه آن پرداخت.

 

در آغاز برنامه سه بازی نماینده های ایران در ليگ قهرمانان آسيا پخش شد .

 

هدایت ممبینی کارشناس داوري  و  رضا ناصحی بازیکن آلومینیوم  مهمانان اين هفته برنامه نود بودند.

 

ماجدی : برد ما مثل صعود تیم ملی در استرالیا بود!
 میرشاد ماجدی سرپرست استقلال  در برنامه ۹۰ گفت برد استقلال برابر الهلال کم از صعود تیم ملی در استرالیا نداشته است. او که روی خط برنامه ۹۰ رفته بود درباره بازی با الهلال عربستان گفت: این برد را خیلی کم درباره اش حرف زدید ، این برد کم از بازی ایران و استرالیا نداشت. فردوسی پور گفت : برد شیرینی بود اما نه به شیرینی صعود استرالیا.» اما ماجدی تکرار کرد:« برد شیرینی بود . ما تماس های زیادی داشتیم و فکر می کنم برنامه ۹۰ باید بیشتر به این بازی می پرداخت. این برد خیلی شیرین بود.
وی سپس درباره حواشی بر سر تعداد اعضای کاروان استقلال هم گفت:« همه هزینه های ما بر عهده الهلال بود و ما چون باشگاه فرهنگی هستیم ، به مسائل فرهنگی اهمیت دادیم. اینکه به خرج الهلال ، ۷۲ را بردیم و نایب الزیاره همه مردم کردیم ، کار بدی است؟ ما یک برد بزرگ بدست آوردیم اما این فقط یک نیمه از بازی است. بیایید کاری کنیم که بازی دوم را هم ببریم.»
ماجدی درباره کاروان استقلال ، حرف های الهلالی ها و بحث خستگی کاروان استقلال هم گفت:« ما ۷۲ نفر بودیم اما آنها برای عبور این جمعیت ، ۲ گیت گذاشته بودند تازه انگشت نگاری هم می کردند ولی بعد از یک مدت یکی از گیت ها هم خراب شد. البته این تقصیر الهلالی ها نبود که ما در فرودگاه معطل شدیم ، قوانین کشورشان بود ولی خسته کننده شد برای ما.
البته این هم که می گویید آنها معترض به تعداد ما بودند صحت ندارد چون قرار مان این بود. ما با این تعداد رفتیم ، آنها هم می توانستند همین تعداد را بیاورند. اما آنها با ۵۰ نفر آمدند و فقط هم یک روز در تهران می مانند. این دیگر مشکل ما نیست. »
ماجدی که تاکید می کرد حتی یک ریال از هزینه سفر را استقلال نداده از مسئولان سازمان لیگ خواست تا بازی تیم شان با گهر را جابه جا کنند چون این فشردگی بازی ها می تواند ملی پوشان را مصدوم کند.

کنایه فردوسی پور به عابدینی؛ 

 

فردوسی‌پور با اشاره به درگیری رسانه ای محمد رویانیان  امیر عابدینی، در ادامه دخالت مدیرعامل داماش در تصمیمات فنی این تیم را مورد نقد قرار داد.

 

در برنامه دیشب این هفته ۹۰ صحنه هایی از دیدار داماش برابر پرسپولیس پخش شد که نشان می داد اعضای کادر فنی با تلفن همراه دستوراتی گرفته و به سرمربی تیم منتقل می کردند.

 

فردوسی پور مجری برنامه با تاکید بر این نکته که مخاطب این تماس ها امیر عابدینی بوده اعلام کرد قطعا خود عابدینی نیز این مسئله را تایید می کند.

 

وی خطاب به مدیرعامل داماش گفت: بهتر است بیایید روی نیمکت بنشینید و خیال همه را راحت کنید!

 

دژاگه تیم ملی را از دست داد !
بهترین بازیکن تیم ملی ایران در آستانه دوری بلند مدت از فوتبال قرار دارد.
 فاضلیمدیربرنامه های طی تماسی با برنامه ۹۰ گفت : که اشکان دژاگه از ناحیه مچ پا مصدوم شده است و ۴ شنبه وضعیت اصلی وی مشخص می شود
 دژاگه در دیدار تیم فولام برابر کوئیز پارک رنجرز پس از ارائه یک بازی خوب و گرفتن یک پنالتی، به خاطر مصدومیت از بازی بیرون رفت.
متاسفانه در روزهای گذشته اخباری در این خصوص منتشر شد که نشان دهنده جدی بودن مصدومیت وی است. مدیربرنامه های این بازیکن از مشخص شدن وضعیت مصدومیت دژاگه در روز چهارشبه خبر داد و تاکید کرد ممکن است مچ پای وی به عمل جراحی نیاز داشته باشد و چندین ماه از میادین دور باشد.
به همین خاطر، ممکن است این بازیکن دیدارهای حساس تیم ملی در خردادماه برابر قطر، لبنان و کره جنوبی را از دست بدهد.

 

در قسمتی از برنامه از مراسم ختم مادر مهدوی کیا و همچنین سالگرد مرحوم قایقران گزارشی پخش شد .

 

 حاشیه بازگشت مایلی کهن به گهر دورود،
 اهدای حقوق ۱۳۰ میلیونی به ورزشگاه دورود
در ادامه گزارشی از بازگشت مایلی کهن به درود به تصویر کشیده شد . سرمربی تیم فوتبال گهر دورود که به دلایل مختلف از حضور در تیم گهر دورود کناره گیری کرده بود، در گفتگویی که با در برنامه ۹۰ اعلام کرد که به تیم گهر بازگشته و در ۴ مسابقه پایانی این تیم، دورودی ها را همراهی خواهد کرد.
محمد مایلی کهن در این باره افزود: میلیون تومان از حسین هدایتی دریافت کرده ام بابت حقوقم و حالا من این پول را برای تکمیل ورزشگاه دورود می دهم.
وی همچنین سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: باید به معنای واقعی یکبار از شعار به عمل روی بیاوریم. از گروهی از خیرین مدرسه ساز می خواهیم تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند و به ساخت این ورزشگاه کمک کنند.

 

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

 

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های ليگ قهرمانان آسيا ، هفته سی و یکم لیگ بر‌تر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال و حاشیه آن بخصوص بازی تیمهای استقلال و سپاهان و دیدار داماش  و پرسپولیس بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود ۱- استقلال ۲- تراکتورسازی ۳- سپاهان که در پایان نزدیک ۵۷ درصد به استقلال رای دادند و حدود ۳۳ درصد سپاهان را برگزیدند و مابقی به تراکتور رای دادند .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي