هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت

نخستین برنامه از سری جدید برنامه تلویزیونی ۹۰ دیشب  روی آنتن رفت تا پس از وقفه‌ای نزدیک به ۶۰ روز دوباره پخش برنامه جنجالی ۹۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور از سر گرفته شود،…

هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت

به گزارش «تابناک»،  شروع برنامه ۹۰ با سکته‌ای زودرس همراه خواهد بود چون به دلیل مسافرت کاری مجری و تهیه کننده برنامه به لندن برای پوشش خبری بازی‌های المپیک، پخش برنامه ۹۰ دو هفته متوقف خواهد شد تا فوتبالی‌ها با بازگشت فردوسی‌پور از سفر لندن تماشاگر این برنامه تلویزیونی باشند.

در این برنامه مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص مسائل مطرح شده در فصل نقل و انتقالات به عنوان مهمانان تلفنی به ارائه اظهارات خود پرداختند.

رویانیان ، فتح الله زاده ، قلعه نوعی ، فرهاد مجیدی از مهمانان سرشناس تلفنی برنامه 90 بودند و محمد فنایی کارشناس داوری برنامه به طور حضوری در برنامه شرکت داشت .

نخستین برنامه تلویزیونی ۹۰ در سری جدیدش با هیجان خاصی همراه بود ،چون فردوسی پور و عوامل اجرایی این برنامه  اتفاق های جنجالی فصل نقل و انتقالات را با جدیت بررسی کردند.

موضوع ماشین‌های برخی باشگاه‌ها به بازیکنان تیم ملی و پرداخت رقم های نجومی به بازیکنان تیم های لیگ برتری و رقم بالای قرارداد نکونام  از جنجالی ترین سوژه‌های این برنامه بود .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اولین مهمان تلفنی برنامه نود بود. وی در گفتگو با فردوسی پور اظهار داشت: آقایان گفتند 400 میلیون سقف است و مجموعا به جایی رسیدیم که میتوانستیم در کل 550 میلیون به بازیکنان بدهیم اما من می گویم که سقف را رعایت نکردم اما نه در آن حدی که برخی ها می گویند.

محمد رویانیان در ادامه گفت: موضوع ماشین ها اصلا صحت ندارد. ما این ماشین ها را از یک شخص طلب داشتیم و بابت طلب خود ماشین ها را دریافت کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من راستگو هستم اما بی عقل نیستم که بخواهم هر حرفی را بزنم. من در محضر مردم می گویم که از بیت المال پول نگرفته ام و در کل از روزی که به پرسپولیس آمده ام 4 و نیم میلیاردتومان از دولت گرفته ام.

رویانیان در ادامه درباره تفاوت میزان مخارج سال گذشته پرسپولیس با سال جاری عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به 11 میلیارد خرج پرسپولیس شد و امسال نزدیک به 15 تا 20 درصد بیشتر از سال گذشته خرج کرده ایم..

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مطرح کرد: من در کل از یک جا حقوق می گیرم نه اینکه دین من زیاد باشد بلکه می ترسم بخواهم از جاهای دیگر پول بگیرم. من برای باشگاه پرسپولیس برنامه های اقتصادی فراوانی دارم و برای این باشگاه شرکت خواهم زد و به جایی می رسانم که پرسپولیس به هیچ کس احتیاج نداشته باشد.

رویانیان در پایان در پاسخ به این سوال فردوسی پور که سید جلال حسینی بیش از یک میلیارد تومان گرفته یا کمتر گفت: سید جلال بیش از آنچه سقف قرارداد بوده است دریافت کرده است.

فتح الله زاده: والله 350 میلیون به نکونام دادیم

در برنامه دوشنبه شب نود که برگزار شد در ساعات بامدادی و اواسط این برنامه مدیر عامل استقلال به روی خط تلفنی آمد و توانست به راحتی عادل فردوسی پور را دور بزند! مجری برنامه نود درباره عدم  رعایت سقف قرارداد جواد نکونام سوال کرد ولی فتح الله زاده با قسم و آیه خوردن و با طنازی خاصی از زیر بار سوال های فردوسی پور شانه خالی کرد و عنوان کرد که بیش از 350 میلیون تومان به نکونام پرداخت نکرده و باقی پولی که از آن به عنوان رقم میلیاردی نام برده میشود به باشگاه اوساسونا پرداخت شده است! ولی قبل از این گفته میشد که نکونام بیش از 2 میلیارد دریافت کرده است.

مدیرعامل آبی پوشان درباره نحوه پرداخت رقم قرارداد نکونام گفت: از آقای نکونام خواهش کردم من چک 15 روزه به نکونام بدهم و این بازیکن مبلغ رضایت نامه اوساسونا را خودش بپردازد.

حرفهای قلعه نوعی و مجیدی

قلعه نوعی: درباره مجیدی وقتی بحث کاپیتانی به وجود آمد گفتم که نباید یک بازیکن شرط برای باشگاه بگذارد. مجیدی: تنها دلیلی که من قراردادم را با استقلال امضا نکردم این بود که از طرف باشگاه به من اعلام شد که آقای قلعه نوعی گفته کاپیتان تیم من نکونام است.

قلعه نوعی: مجیدی نباید شرط می گذاشت 

سرمربی استقلال تهران از دیگر مهمانان تلفنی برنامه نود بود. وی درباره جذب نکونام گفت: نکونام قبل از اینکه به اوساسونا برود با من یک نشست داشت و در آن زمان قرار بود که به استقلال بیاید. آن روز به ما گفت که با یک تیم اسپانیایی قرار ملاقات دارم اگر کارم آنجا درست نشد حتما با استقلال قرارداد می بندم.

امیر قلعه نوعی درباره ماجرای حضور فرهاد مجیدی در استقلال اینگونه پاسخ داد: سال اولی که من به استقلال آمدم 11 بازیکن را عوض کردم. در حال حاضر هم بازیکنانی را میخواهم که به تفکر تاکتیکی بنده بخورند. ما 4 مهاجم گرفتیم اما مردم به بنده مراجعه کردند خواستار حضور مجیدی شدند. اما بعدا مسئله کاپیتانی به وجود آمد. جایی که من مربیگری می کنم باید یک چهارچوب داشته باشد و همه ما در آن چارچوب هستند. درباره مجیدی وقتی بحث کاپیتانی به وجود آمد گفتم که نباید یک بازیکن شرط برای باشگاه بگذارد.

مجیدی: اگر می آمدم به استقلال خیانت کرده بودم 

کاپیتان فصل گذشته استقلال تهران در خصوص علت عدم بازگشتش به استقلال گفت: من به دفتر آقای فتح الله زاده رفتم و آماده امضای قرارداد بودم که به یکباره بحث کاپیتانی استقلال را مطرح کردند. من درباره این موضوع فقط می توانم این را بگویم که استقلال تیم بزرگی است و چارچوب خاص خودش را دارد. من فکر کردم اگر با این وضع به استقلال بیایم به تاریخ این تیم خیانت کردم.

فرهاد مجیدی خاطر نشان کرد: تنها دلیلی که من قراردادم را با استقلال امضا نکردم این بود که از طرف باشگاه به من اعلام شد که آقای قلعه نوعی گفته کاپیتان تیم من نکونام است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در زمانی که استقلال به شما نیاز داشت از این تیم جدا شدی گفت: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ هست که به یک فرد نیازمند نباشد.

درگیری لفظی شدید و افشاگری رویانیان و فتح الله زاده در بخش پایانی 90

در بخش پایانی 90 رویانیان و فتح الله زاده دوباره روی خط آمدند و حسابی از خجالت هم در آمدند! رویانیان گفت : رضایت نامه نکونام 1 میلیارد و چهارصد یورو بود و فتح الله زاده گفت این رقم 700 هزار یورو ناقابل بود !

پرسش و پاسخ نظرسنجی 90

پرسش نظرسنجی 90 این بود که کدام تیم در فصل نقل و انتقالات بهتر عمل کرد که 57 درصد به پرسپولیس رای دادند ، 37 درصد به استقلال و 2 درصد به تراکتور و 2 درصد هم به سپاهان رای دادند .

این برنامه در ساعت 2 و 15 دقیقه به پایان رسید .

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه