نیلسون : می خواهم از پرسپولیس بروم

نیلسون : می خواهم از پرسپولیس بروم

اين روزها هر دو دروازه بان پرسپوليس عزم را جزم کرده اند تا از اين تيم جدا شوند چون ديگر تحمل اينکه اين فصل نيمکت نشين باشند و يک در ميان بازي کنند را ندارند.

نیلسون : می خواهم از پرسپولیس بروم
از يک طرف سوشا مکاني در انديشه حضور در ليگ صربستان است و از طرفي ديگر نيلسون کوره آ پرسوليس را جايي براي ماندنش نمي داند. حتي مثل اينکه به مديربرنامه هايش هم اعلام کرده است که به فکر پيدا کردن يک تيم باشد.

ظاهراً يکي دو تيم برزيلي با مديربرنامه هاي نيلسون وارد مذاکره شده اند و در صورتي که وضعيت، به آن شکلي که نيلسون مي خواهد نشود، اين سنگربان عطاي ماندن در تيم سرخپوش را به لقايش خواهد بخشيد که در اين صورت سوشا ديگر قيد رفتن را خواهد زد.

* چرا نیلسون می خواند برود؛ نیمکت نشینی نه …

نیلسون به اطرافیانش گفته که به خاطر مشکلات شخصي، تمايل زيادي براي بازگشت به کشورش دارد و آن را به نیمکت نشینی مرتبط نمی داند.

نزدیکان نیلسون می گویند که او حسابی از وضعیتش در پرسپولیس شاکی است به گونه ای که اگر به وی کارد بزنید خونش در نمی آید! این سنگربان برزیلی که فعلا در هتل زندگی می کند با مشکلاتی مواجه شده که حسابی اعصابش را به هم ریخته است.

هتل محل اقامت نیلسون برزیلی به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس پاسپورت این دروازه بان را گرو نگه داشته است. این در حالی است که ظاهرا مسئولین باشگاه پرسپولیس پول اقامت نیلسون را پرداخت کرده اند و مطابق شنیده ها گرو گرفتن پاسپورت به دلیل بدهی قبلی بوده است.

منبع: جام نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند