نگار عابدی از سریال دودکش 2 می گوید

تاريخ : 28 بهمن

سریال دودکش که چند سال پیش سری اول آن ساخته شد و با استقبال زیادی هم روبرو شد، نوروز ۹۵ سری دومش به روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

نگار عابدی از سریال دودکش 2 می گوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

نگار عابدی – بازیگر سریال نوروزی شبکه یک – با اعلام اینکه تاکنون شش قسمت از «دودکش ۲» تصویربرداری شده است، ابراز امیدواری کرد نسبت به اینکه این مجموعه در سری دوم خود همچون سری اول موفق شود و مردم آن‌را دوست داشته باشند.

بازیگر نقش افروز در سریال «دودکش ۲» خاطرنشان کرد: لوکیشنی که در حال حاضر گروه سازنده «دودکش ۲» مشغول تصویربرداری هستند، در غرب تهران واقع است. همان‌طور که اطلاع‌رسانی شد ما در سری دوم این مجموعه قالیشویی نداریم و فضاهای مختلفی را تجربه می‌کنیم؛ ضمن اینکه گروه سازنده هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که این مجموعه همچون سری اول موفق باشد.

او در ادامه اظهار کرد: «دودکش ۲» داستان واحدی ندارد و همه آدم‌ها با هم هستند، دور هم جمع شده‌اند و روابط‌شان با هم است. سری دوم «دودکش» داستان خاصی ندارد و بیشتر فضاهای مختلف را تجربه می‌کنند.

نگار عابدی از سریال دودکش 2 می گوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی همچنین درباره اینکه آیا فکر می‌کند سری دوم «دودکش» موفق باشد؟ بیان کرد: نمی‌دانم «دودکش ۲» بتواند موفق باشد، اما بازیگران این مجموعه همان بازیگران سابق هستند و کارگردان هم همان کارگردان است، فقط نویسنده تغییر کرده است که البته آقای کوروش نریمانی یکی از توانمندترین و خوش‌قلم‌ترین نویسندگان در زمینه طنز است. امیدوارم این مجموعه بتواند در نوروز لبخند به لبان تماشاچیان بیاورد. خودم این‌طور فکر می‌کنم که «دودکش ۲» موفق می‌شود، امیدوارم که همین‌طور باشد و مردم «دودکش۲» را هم دوست داشته باشند.

عابدی در تکمیل صحبت‌هایش گفت: در آثار هنری هیچ‌وقت نمی‌شود از قبل چیزی را پیش‌بینی کرد، چراکه دقیقا ممکن است برعکس شود. «دودکش ۲» تغییراتی به همراه داشته و نمی‌توان از قبل موفقیتش را تعیین کرد اما به هر حال به دلیل اینکه سری اول از این مجموعه به روی آنتن رفت، بنابراین در سری دوم هم در ابتدا قطعا مخاطبان خودش را دارد و همه «دودکش ۲» را دنبال می‌کنند اما بعدش را نمی‌دانم.

عابدی در پایان اعلام کرد: یک ماه است که تصویربرداری «دودکش ۲» آغاز شده است. ۲۰ دی‌ ماه این مجموعه کلید خورد و فکر می‌کنم تا پایان تعطیلات نوروز درگیر تصویربرداری باشیم.

سری دوم سریال طنز «دودکش» به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و کارگردانی محمد حسین لطیفی برای پخش در نوروز امسال از شبکه اول در حال ساخت است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي