نوشیدنی که اگر قبل از خواب بخورید چربی شکم تان آب می شود

دسته بندي : 💊 سلامت,تغذیه
تاريخ : 25 مرداد

چربی شکم یکی از مشکلات بسیاری از افراد است. در ادامه طرز تهیه نوشیدنی که اگر قبل از خواب آن را بخورید چربی شکم تان آب می شود را منتشر می کنیم.

نوشیدنی که اگر قبل از خواب بخورید چربی شکم تان آب می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

دوست دارید چربی‌های شکم‌تان را بسوزانید اما توانایی رژیم گرفتن و ورزش سخت را ندارید. یک نوشیدنی معجزه‌گر به شما معرفی می‌کنیم که به آب شدن چربی دور شکم کمک می‌کند.

نحوه ساخت آن را در زیر بخوانید:

نوشیدنی که قرار است نحوه تهیه آن را به شما معرفی کنیم باید قبل از خواب نوشیده شود و به شما کمک می‌کند به سادگی چربی‌های شکمتان را آب کنید.

تهیه این معجون بسیار ساده و نتیجه حاصل از آن فوق‌العاده است به شرطی که به طور مرتب مصرف شود.
چربی‌های شکمی معمولا مقاوم هستند و اگر هر راهکاری را امتحان کرده‌اید و موفق نبودید بجای ناامید شدن این نوشیدنی ساده اما قوی را امتحان کنید تا بتوانید وزن‌تان را پایین آورید و از شر چربی‌هایی که مدتی است ذهنتان را درگیر کرده است خلاص شوید.

زمانی که به رختخواب می‌روید و بدن‌تان به آرامش می‌رسد متابولیسم و سوخت و ساز بدن در مقایسه با زمانی که بیدارید آهسته‌تر میشود. این نوشیدنی سوخت و ساز بدن را هنگام خواب افزایش می‌دهد و باعث میشود در خواب چربی بیشتری بسوزانید.

خیار یکی از اجزای این نوشیدنی است که می‌تواند به کاهش چربی شکمی کمک کند. خیار سبزی غنی از آب و فیبر است که کالری پایینی دارد و نشاط‌آور است. خیار رسمی متوسط تنها ۴۵ کالری دارد و همین موضوع آن را تبدیل به یک ماده غذایی جذاب برای کاهش وزن کرده است.

گشنیز و جعفری هم کالری پایینی دارند و میزان آنتی اکسیدان آنها بالاست. این سبزیجات حاوی ویتامین و مواد معدنی بالایی هستند که جلوی عوارض ناشی از تجمع آب در بدن را می‌گیرند و مانع از نفخ و مشکلات شکمی می‌شوند.

آب لیمو نیز تمام سموم موجود در بدن را دفع می‌کند و به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کند. به محض آنکه سموم بدنی دفع شد متابولیسم افزایش می‌یابد.

زنجبیل هم خود سبب افزایش سوخت و ساز شده و جلوی بروز یبوست را می‌گیرد و در عین حال به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کند. اگر می‌خواهید از شر چربی‌های شکمی خلاص شوید توصیه می‌کنیم زنجبیل را همیشه در برنامه غذایی روزانه خود داشته باشید. تمام ترکیبات زنجبیل جلوی اشتها را می‌گیرند.

آب آلئوورا هم درمانی موثر برای کاهش وزن است. این نوشیدنی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که جلوی پیدایش رادیکال‌های آزاد را در بدن می‌گیرد و روند التهاب را در بدن.کند می‌کند. از سوی دیگر بالا برنده متابولیسم بدن است که سبب افزایش مصرف انرژی شده و حجم توده بدنی را کاهش می‌دهد. تمام این مواد را تازه و طبیعی با هم مخلوط کنید:

مواد لازم: یک عدد خیار، یک بوته جعفری و گشنیز، یک عدد لیموی تازه، یک تکه زنجبیل رنده شده، مقداری آب آلئوورا و یک دوم لیوان آب

این نوشیدنی را هر شب قبل از خواب بنوشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي