نظر معاون سیما در مورد سریال های شهرزاد و عاشقانه

تاريخ : 25 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  نظر معاون سیما در مورد سریال های شهرزاد و عاشقانه را در ادامه می خوانید

نظر معاون سیما در مورد سریال های شهرزاد و عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

نظر معاون سیما در مورد سریال های شهرزاد و عاشقانه

معاون سیما درباره دو سریال‌ «شهرزاد» و «عاشقانه» که این روزها مخاطبان را در شبکه نمایش خانگی با خود همراه کرده‌ است و رقابت با سریال‌های تلویزیونی، اظهار کرد: این دو سریال در قبال ده‌ها سریال دیگر تلویزیون، چیزی محسوب نمی‌شوند. نمی‌خواهم رد کنم و بگویم این سریال‌ها بازخورد نداشته‌اند اما این را می‌گویم که آن سریال‌ها یک قلم در عرض کالاهای دیگر محسوب می‌شوند.

مرتضی میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ادامه مطلب بالا اظهار کرد: این دو سریال در قبال ده‌ها سریال دیگر چیزی محسوب نمی‌شوند. شما اینگونه باید حساب کنید که هنرمندان ایران در حال حاضر کجا بیشتر فعال هستند. هنرمندان کجا فعالیت می‌کنند. مشخص است که اکثر هنرمندان برای تلویزیون کار می‌کنند.

وی در ادامه با مطرح کردن این نکته که برای ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی، شاید ده‌ها برابر هزینه یک سریال تلویزیونی صرف شود، گفت:‌ شما حساب کنید یک سریال در تلویزیون ۵۰ درصد بیننده دارد؛ یعنی حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیون مخاطب را با خود همراه می‌کند. به ما بگویند سریال‌های شبکه نمایش خانگی چند میلیون مخاطب داشته‌اند؛ شاید بتوان گفت حداکثر دو – سه میلیون مخاطب.

معاون سیما اظهار کرد: نمی‌خواهم رد کنم که سریال‌های نمایش خانگی بازخورد نداشته‌اند اما می‌خواهم بگویم این سریال‌ها یک قلم در عرض کالاهای دیگر محسوب می‌شوند؛ یعنی خانواده‌ها سایر برنامه‌های خود از جمله مستند، کارتون و خبرشان را می‌بینند و گوش می‌دهند و در کنار آن «عاشقانه»‌ و «شهرزاد» هم یکی از سریال‌هایی است که ممکن است آن را تماشا کنند. البته نه اینکه فقط آن دو سریال را ببینند و به سریال‌های تلویزیون اصلا توجهی نداشته باشند. اگر این گونه بود پس این ۴۰، ۵۰ درصد مخاطبانی که سریال‌های تلویزیون را می‌بینند چه کسانی هستند.

میرباقری در پایان اظهار کرد: بسیار خوب است که مردم پول می‌دهند و این سریال‌ها را می‌بینند؛ نمی‌خواهیم رد کنیم که بازخورد نداشته است اما در هر صورت سریال‌های تلویزیون‌ را مجانی می‌بینند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي