نسخه جدید آفیس رونمایی شد +عکس

خبرگزاری مهر: شرکت نرم افزاری مایکروسافت دیروز دوشنبه ۲۶ تیرماه نسخه جدیدی از برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویژگی لمسی رونمایی کرد.

برنامه آفیس مایکروسافت که بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و در ۹۰ درصد رایانه ها نصب شده است، سالانه ۱۵ میلیارد سود برای این شرکت به همراه می آورد.

شب گذشته استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت طی یک نشست خبری در سانفرانسیسکو نسخه جدید این برنامه با عنوان Office 2013 را که انتظار نمی رود پیش از سال آتی میلادی عرضه شود، رونمایی کرد.

براساس اظهارات مدیر اجرایی مایکروسافت این نرم افزار نسل جدیدی است که برخی از ویژگهای نسخه های قبلی را دربرگرفته اما از زیبایی برخوردار است که در ویندوز ۸ و ویندوز تلفنهای هوشمند ارائه کرده ایم و همانقدر که دانشجویان، خانواده های پرمشغله و سایر کاربران می توانند از آن استفاه کنند، کارآیی این نرم افزار در بخش اداری نیز جالب توجه است.

نسخه جدید آفیس رونمایی شد +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت آخرین نسخه از نرم افزار آفیس را نشان می دهد

 

نسخه جدید آفیس رونمایی شد +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

نسخه جدید آفیس با ارتقا کارکرد برای کار با میانجی لمسی معرفی شد

نرم افزار آفیس ۲۰۱۳ با برنامه های متنوعی چون Word، Outlook، Excel، OneNote و PowerPoint به نوعی تغییر کرده که بتوان از همه آنها در میانجیهای لمسی استفاده کرد، ویژگی که مورد استفاده کاربران برنامه آفیس در تلفنهای هوشمند و تبلتها قرار دارد.

بیش از نیمی از کاربران اکنون هر سه دستگاه (تلفنهای هوشمند، تبلت و رایانه) یا حتی دستگاه های بیشتری را در اختیار دارند و ۶۰ درصد آنها اظهار می دارند که از همین دستگاه ها در زندگی حرفه ای و شخصی خود استفاده می کنند.

نسخه جدید آفیس رونمایی شد +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

پاسخ به نامه های الکترونیکی در نسخه جدید Outlook تسهیل شد، با نسخه جدید کاربر می تواند به طور مستقیم به یک نامه پاسخ دهد بدون این که مجبور شود پنجره جدیدی را باز کند

 

نسخه جدید آفیس رونمایی شد +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

نسخه جدید از برنامه Word مایکروسافت کاربر را ترغیب می کند که با استفاده از نام کاربردی خود وارد شده تا بداند که اخیرا چه فایلهایی را ویرایش کرده و تغییر داده است

در این نسخه جدید برنامه OneNote با طراحی کاملا متفاوت ارائه شده تا از میانجی لمسی پشتیبانی کند، به طور کلی طراحی های متنوعی در این برنامه های اجرایی صورت گرفته تا کارکرد کلی برنامه ها را بهبود بخشند و عملکرد آنها با تبلت و رایانه سازگار کنند.

برای مثال درحال حاضر برنامه Word از قابلیت ویرایش فایلها PDF برخوردار است. به این برنامه قابلیت ” حالت خوانش” افزوده شده تا کاربر بتواند برخی از متنها را در تبلت خود صرفا بخواهند.

تغییراتی در برنامه Outlook و همچنین برنامه PowerPoint عملکرد این برنامه ها را برای استفاده در سال ۲۰۱۳ ارتقا داده است.

براساس اظهارات سارا روتمان از تحلیلگران نرم افزار، این نرم افزار ممکن است با فروش خوبی رو به رو شود چرا که کارآراییهای جدید دارند، ما همواره این امکان وجود دارد که برخی محصولات در اوج موفقیت خود با شکست رو به رو شوند و برنامه آفیس ۲۰۱۳ نیز از این واقعیت مستثنی نیست.

 

 

 

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي