نریمان خواننده ماهواره ای از برگزاری کنسرت هایش می گوید

تاريخ : 28 دی

در این مطلب گفتگویی کوتاه با نریمان خواننده ماهواره ای که از برگزاری کنسرت هایش در ایران و خارج از کشور می گوید.

نریمان خواننده ماهواره ای از برگزاری کنسرت هایش می گوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

دومین آلبوم رسمی نریمان با عنوان “خاطره‌ها” در حالی روانه بازار موسیقی کشور شد که این خواننده پس از هشت سال بار دیگر به فضای رسمی موسیقی در کشور بازگشته است.

آلبوم “خاطره‌ها” با تنظیم “بهروز علیاری” آثار پرطرفدار این خواننده را در همه سال‌های فعالیت هنری‌اش شامل می‌شود. خاطره‌ها” از شش پارت با نام‌های: آدمک‌ها، ناز نکن، قلب، باور، به حد کافی، تک‌وتنها، تفاهم، تنهایی، دریای چشمات تشکیل شده است.

همچنین نشست خبری این آلبوم در پردیس چارسو با حضور هنرمندانی چون: ناصر زینعلی (خواننده)، حمید عسگری (خواننده)، بهروز علیاری (آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده)، ماه‌چهره خلیلی (بازیگر)، هومن سزاوار (خواننده)، فرشید نصری (خواننده)، مهدی مدرس (خواننده)، احسان حق‌شناس (خواننده) و عارف محمدی (خواننده)، سعید سام (تنظیم‌کننده)، علی استیری (ترانه‌سرا) و… برگزار شد.

 

نریمان درباره این آلبوم و سال‌ها ممنوع الفعالیتی خود اینطور توضیح داد: تابستان ۸۶ در واقع اسفندماه سال ۸۵ مجوز گرفت و برای بهار قرار بود پخش بشود که این اتفاق رخ نداد و موکول شد به تابستان که اتفاق‌های خوبی برای آن آلبوم افتاد. من تنها به دلیل کلیپ‌هایی که از من در شبکه‌های ماهواره‌ای که دارای مجوز بودند، اما مجوز نداشتند، از بازار مجاز موسیقی دور شدم که در این سال‌ها آلبوم‌هایی در شبکه‌های مجازی منتشر کردم. بعد از حل شدن مشکلاتمان در وزارت ارشاد بنده در برنامه “خوشا شیراز” حضور پیدا کردم و برنامه‌ای را در شبکه نسیم ضبط کردیم و فعالیت‌های دیگری نیز در صداوسیما رخ خواهد داد.

 

وی افزود: تا به امروز سه تا پیشنهاد سینمایی داشتم که متأسفانه با موضوع کار خیلی ارتباط برقرار نکردم. البته من دوره‌های کارگردانی و بازیگری را گذرانده‌ام، اما بیشتر خودم را خواننده می‌دانم تا بازیگر، علاقه‌ای فعلاً ندارم و اگر هم پیشنهادی در آینده بشود باید بررسی کنم.

 

او درباره کنسرت‌های خود هم گفت: برنامه ما این بود که قبل از عید بتوانیم سالن میلاد را بگیریم ولی نشد به علت اینکه جای خالی نداشتند. الان دوستان درصدد هستند در اردیبهشت و فروردین سالن را برای کنسرت بگیرند. تور برنامه شمال را خواهیم داشت در مورد تور قشم و کیش هم صحبت‌هایی شد، قطعاً بعد از تهران برای تور کل ایران برنامه داریم و ده، یازده شهر هستند. یکی دو تا هم تور خارج از کشور خواهیم داشت که صحبتش شده است منتظریم با ارشاد هماهنگی‌هایش انجام شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي