نحوه قطع پيامك‌هاي تبليغاتي اعلام شد

نحوه قطع پيامك‌هاي تبليغاتي اعلام شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

روابط عمومي شركت مخابرات ايران ضمن اعلام روش قطع پيامكهای تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد اين پيامك‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

بــــه گزارش ايسنا، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران اعلام كرد: مشترکین برای قطع پيامكهای تبلیغاتی می توانند از تلفن‌های ثابت به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از تلفن‌های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پيامكهای تبلیغاتی به اپراتور بدهند. به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می توانند نسبت به قطع پيامكهای تبلیغاتی شان اقدام كنند.

 

زارعیان تأکید کرد : شماره‌های ۸۹۹۹ و ۵۰۰۵ و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پيامك ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پيامكها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پيامكهایشان قطع شود.

 

او با بیان این موضوع که پيامكهای تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک پيامك در روز هم کمتر است زیرا تعداد پيامكهای تبلیغاتی ۳۰ میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه ۵۰ میلیون است، اظهار كرد: توصیه می کنم مشترکین نسبت به قطع پيامكها اقدام نکنند زیرا این پیامها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

 

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین پيامكي ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي