نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان + خلاصه و دانلود گلها

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 16 اردیبهشت

پیش بازی پرسپولیس بنیادکار  جستجوگر هوشمند خبری آی باراد  ۹۰tv.ir :: حاشیه دیدار پرسپولیس ـ بنیادکار / ترکیب بنیادکار مشخص …  ۹۰tv.ir :: حاشیه دیدار پرسپولیس  بنیادکار / حضور  برچسب بازی پرسپولیس امروز  نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز  ویدیو ورزش ۳ – حال و هوای ورزشگاه آزادی قبل بازی پرسپولیس بنیادکار  خلاصه بازی پرسپولیس و بنیادکار + دانلود گلهای بازی ۱۶ اردیبهشت …  پیام کریمی پیش از بازی پرسپولیس و بنیادکار | وبسایت خبری و …  نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار ۱۶ اردیبهشت ۹۴  نگاتیوی دانلود …  حال و هوای ورزشگاه آزادی قبل بازی پرسپولیس بنیادکار  آپارات  سرمربی النصر: کاری به نتیجه بازی پرسپولیس با بنیادکار نداریم  نتیجه + گل + خلاصه + ساعت پخش + پرسپوليس + بنيادکار  همه نوع …  نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار چهارشنبه ۹۴/۲/۱۶  نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان  ۱۶ اردیبهشت ۶۴ …  فوتبالیترین | پیام کریمی پیش از بازی پرسپولیس و بنیادکار  پرسپولیس تهران | ورزش ۳  نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز  شبکه های پخش کننده بازی بارسلونــــــا – بایـــرن مونیخ / پرسپولیس …  خلاصه بازی بنیادکار  پرسپولیس  دانلود آهنگ جدید  رز بلاگ  ساعت پخش و نتیجه پرسپولیس  بنیادکار :: لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان + خلاصه و دانلود گلها, پورتال خبری فرهنگی گهر

گل نوری؛ پرسپولیس-بنیادکار

گل سردار رشیدف؛ پرسپولیس-بنیادکار

گل بخودی جورابایف ؛ پرسپولیس-بنیادکار

برانکو ایوانکوویچ بعد از برتری در لیگ برتر این بار در آسیا هم موفق شد سه امتیاز کسب کند و به همراه تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گام بگذارد.

داور: یاماموتو یودای
استادیوم آزادی تماشاگر: ۱۰۰هزار نفر

پرسپولیس:
 سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمید علی عسگری، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

بنیادکار ازبکستان:
 تورایف، شوراخمدف، فیلیپوسیان، میلوسویچ، کومیلف، رشیدف، سمیر بکریچ، ابروخیموف، زواقی، شومورودف و خامادوف
سرمربی: سرگئی لوشان

شرح گل:
پرسپولیس یک بنیادکار صفر( دقیقه ۴۸، محمد نوری): کاپیتان پرسپولیس موفق شد ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند و تیمش را با یک گل از بنیادکار پیش بیندازد. نوری ضربه اش را برخلاف حرکت دروازه بان به وسط دروازه نواخت.
پرسپولیس یک بنیادکار یک ( دقیقه ۶۱، سردار رشیدف): بهترین بازیکن بنیادکار با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس صاحب فرصت شد و در حالی که سوشا از دروازه اش بیرون آمده بود با ضربه ای چیپ دیدنی دروازه پرسپولیس را گشود.
پرسپولیس دو بنیادکار یک: هنوز دقایقی از حضور هادی نوروزی در ترکیب این تیم نگذشته بود که این بازیکن موفق شد با ارسال زیبا مدافع بنیادکار را به اشتباه بیندازد و دروازه بنیادکار بار دیگر باز شود.

دقایق حساس:
دقیقه ۱ تا ۱۵: بازیکنان پرسپولیس به پشتوانه حضور ۱۰۰ هزار هوادار در این دیدار، مالکیت توپ را در اختیار دارند اما هنوز موفق نشده اند خطری جدی روی دروازه زوخوروف ایجاد کنند و البته بنیادکاری ها نیز با خطا روی بازیکنان صاحب توپ پرسپولیس سعی در از جریان انداختن بازی دارند.
دقیقه ۱۷: حرکت عمقی محمد نوری که در این دیدار نزدیک به خط دفاع بنیادکار بازی می کند با پاس پشت پای او به طارمی همراه بود که در آخرین لحظه مدافعان بنیادکار این فرصت را از پرسپولیس گرفتند.
دقیقه ۲۳: مهاجم بنیادکار با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس با مکانی تک به تک شد و دروازه این تیم را باز کرد که توشی یوکی ناگی پرچم خود را به علامت آفساید بالا برد و گل بنیادکار مردود اعلام شد.
دقیقه ۲۶: فرار احمد نوراللهی و پاس او درون محوطه جریمه به محمد نوری و طارمی نرسید و مدافعان سفیدپوش بنیادکار توپ را دفع کردند.
دقیقه ۲۷: روی خطای مدافع بنیادکار، گابریل ضربه را به سمت محوطه جریمه فرستاد که ضربه نوری به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸: نوراللهی در عمق توپ را برای فرناندو مهیا کرد و هافبک برزیلی پرسپولیس با مهار سینه زیبا، ضربه اش را به بدترین شکل به بالای دروازه بنیادکار فرستاد.
دقیقه ۳۴: پرتاب اوت مهدی طارمی برای محمد نوری درون محوطه جریمه را مدافع بنیادکار با دست گرفت که یاماموتو به غفورف کارت زرد نشان داد. در ادامه این ضربه ایستگاهی را نیز فرناندو گابریل به بدترین شکل برای پرسپولیس هدر داد.
دقیقه ۳۷: ساتو مینوری با جا گذاشتن مدافعان پرسپولیس پاس خوبی را برای سمیر بکریچ مهیا کرد و ضربه راه دور این بازیکن از کنار دروازه مکانی با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: حرکت عالیشاه درون محوطه جریمه و پاس او به محمد نوری با خطای مشکوک مدافعان بنیادکار همراه بود که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
دقیقه ۴۱: سماجت مهدی طارمی پشت محوطه جریمه و گرفتن توپ از مدافع بنیادکار با شوت پشت محوطه جریمه او همراه بود که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴: ارسال امید عالیشاه با ضربه سر علیرضا نورمحمدی با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵: سمیر بکریچ در برابر سوشا مکانی ناکام ماند و این دروازه بان پرسپولیس بود که با عکس العملی خوب مانع از باز شدن دروازه اش شد.
دقیقه ۴۵+۱: مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و بار دیگر این مدافع بنیادکار بود که باعث سرنگونی او شد اما داور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه ۴۷: خطای دروازه بان بنیادکار روی مهدی طارمی که در این رقابت ها نشان داده به خوبی پنالتی می گیرد یک ضربه پنالتی را نصیب سرخ پوشان کرد.
دقیقه ۵۰: فرار بکریچ و ضربه این بازیکن دور از دستان سوشا مکانی عرض دروازه سرخپوشان را طی کرد تا این فرصت از دست برود.
دقیقه ۵۹: مهدی طارمی در آستانه ورود به محوطه جریمه توسط مدافع بنیادکار متوقف شد که فرناندو این فرصت خوب را از دست داد و ضربه اش را به بالای دروازه زد.
دقیقه ۶۳: بابک حاتمی از زمان حضورش در پرسپولیس تاکنون، اولین ضربه اش را به سمت دروازه بنیادکار نواخت که شوت دیدنی دفاع راست پرسپولیس را دروازه بان بنیادکار برگشت داد.
دقیقه ۸۷: حرکت هادی نوروزی و مهدی طارمی با اشتباه مدافع بنیادکار نزدیک بود گل به خودی دیگری را به نام این تیم کند که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه گذشت و تبدیل به یک کرنر برای سرخپوشان شد.
دقیقه ۹۰ +۱: ارسال محمدی نوری از جناح چپ را نوروزی به سمت دروازه نواخت که دروازه بان بنیادکار آن را دفع کرد.

شرح بازی نیمه اول:
در شبی که هواداران پرسپولیس بار دیگر سکوها و صندلی های استادیوم آزادی را به تسخیر خود در آورده اند پرسپولیس بارها روی دروازه بنیادکار صاحب موقعیت گلزنی شد اما در لحظه آخر ناکام ماند.
امید عالیشاه با فرارهای خود از جناح راست و ارسال های خوبش سرزنان تیمش را صاحب موقعیت می کرد و مهدی طارمی با پاس هایی که کاپیتان به او می داد عزم دروازه می کرد اما مثل همیشه فرصت سوزی ها مانع از رسیدن این تیم به گل شد.
بنیادکار نیز با درایت لوشان، سرمربی خود نزدیک به محوطه جریمه بازی می کرد و سعی می کرد با قطع ارتباط هافبک های پرسپولیس با مهاجمانشان مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه زوخوروف شود.
پرسپولیس در حالی نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساند که فرناندو گابریل دور از انتظار ظاهر شد و البته یک ۴۵ دقیقه فرصت دارد تا با برتری بر سفیدپوشان بنیادکار صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

حواشی:
* برانکو ایوانکوویچ با برد در این دیدار می‌تواند ضمن کسب اولین سه امتیاز، جواز صعود این تیم به مرحله بعدی را نیز کسب کند.
* محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس در حال حاضر با شش گل زده در جایگاه اول گلزنان حال حاضر بین تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها قرار دارد. نوری در فصل در لیگ قهرمانان دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
* مهدی طارمی بهترین عملکرد را در بازی‌های خانگی پرسپولیس داشته و با یک گل زده، یک پاس گل و یک پنالتی بهترین بازیکن این تیم به حساب می‌آید.
* سرخپوشان در دو بازی قبلی خانگی خود موفق شدند لخویا و النصر را شکست دهند و شرایط صعود را برای خود مهیا کنند و در صورت کسب صد درصدی پیروزی خانگی می‌توانند جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کنند.
* محسن بنگر به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده به دلیل محرومیت نمی‌توانند در ترکیب پرسپولیس در این دیدار به میدان بروند.
* خط دفاعی پرسپولیس علیرغم بسته ماندن در دیدارهای خانگی این تیم در دیدارهای خارج از خانه شرایط مناسبی نداشته و ۶ گل دریافت کرده اند و به نظر می‌رسد امروز نیز ترکیب چهارنفره خط دفاعی سرخپوشان بتوانند برابر بنیادکار دروازه سوشا را بسته نگه دارند.
* سمیر بکریچ، هافبک بنیادکار در این دیدار، پیش از این در تیم‌های ایرانی مس کرمان و فجرسپاسی توپ می‌زد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي