نتانیاهو:غنی سازی ایران باید تعطیل شود

تاريخ : 13 اسفند

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارات ضدایرانی خود بار دیگر مدعی شد هدف آمریکا جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح اتمی است.

 نتانیاهو:غنی سازی ایران باید تعطیل شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

باراک اوباما پس از اظهارات اخیرش درمصاحبه با نشریه بلومبرگ این بار در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای تکراری اش را مطرح کرد.

او ضمن ابراز خرسندی از دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت: ما درباره موضوع ایران و تعهد قطعی من که اطمینان دادم با اجرای طرح مشترک، ایران به سلاح اتمی دست نمی یابد، صحبت کردیم و این چیزی است که گمان می کنم نخست وزیر اسرائیل عمیقاً آن را درک می کند.

بنیامین نتانیاهو هم ایران را بزرگترین و مهمترین چالش پیش روی آمریکا و اسرائیل دانست .نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: به نظر من درصورتی که تاسیسات غنی سازی اورانیوم درایران برچیده شود می توانیم به هدفمان برسیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان هم در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا گفت: سخنان دوپهلو باعث استمرار فضای بی اعتمادی است و به مذاکرات جدی و سازنده لطمه می زند.خانم افخم با اشاره به سردرگمی موجود در اظهارات اوباما ، سخنان او را توسل به ابزارهای قدیمی و نخ نمای تهدید علیه دیگران خواند و گفت جمهوری اسلامی ایران با صیانت از حقوق مشروع خود براساس معاهدات بین المللی – ساختار برنامه هسته ای خود را حفظ می کند و به فعالیتهای صلح آمیز براساس برنامه هایش ادامه خواهد داد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي