ناگفته های ابوالفضل میری بازیگر جوان زیر سقف دودی

تاريخ : 3 مرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر ناگفته های ابوالفضل میری بازیگر جوان زیر سقف دودی  را در ادامه می خوانید

ناگفته های ابوالفضل میری بازیگر جوان زیر سقف دودی, پورتال خبری فرهنگی گهر

ناگفته های ابوالفضل میری بازیگر جوان زیر سقف دودی

ابوالفضل میری بازیگر جوان فیلم سینمایی زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده در اولین تجربه سینمایی اش در کنار یکی از بهترین های سینما قرار گرفت و توانست شروع خوبی در سینما داشته باشد. این بازیگر جوان زیر سقف دودی پای گفتگوی ما نشست و ناگفته هایی از زیر سقف دودی گفت.

ابوالفضل میری بازیگر فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده که این روزها در سینماهای کشور روی پرده است گفت:ابتدا قرار بود در فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» با پوران درخشنده همکاری کنم اما برای من مشکلی پیش آمد و نتوانستم با وی همکاری داشته باشم به همین دلیل «زیر سقف دودی» اولین همکاری من با این کارگردان شد.
زیر سقف دودی به روایت ابوالفضل میری

وی با تاکید بر اینکه حضور در کاری از پوران درخشنده برایش بسیار با اهمیت بوده است، بیان کرد:برای بازی در این فیلم چند جلسه تست و فیلمنامه خوانی داشتیم که در کنار تعدادی دیگر از افرادی که کاندیدای بازی در این نقش شده بودند، در نهایت من برای بازی در فیلم انتخاب شدم.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع طلاق عاطفی اشاره کرد و توضیح داد:فکر می کنم طلاق عاطفی در جامعه امروزی ما جدی شده است و در بسیاری از خانواده ها می بینیم که زن و شوهر در کنار هم زندگی می کنند اما هیچ احساسی نسبت به یکدیگر ندارند. این روزها خانه برای بسیاری از افراد تنها تبدیل به یک هتل شده است که برای استراحت به آن می روند و هیچ زندگی در آن خانه وجود ندارد. در این میان اگر زن و شوهر فرزندی نیز داشته باشند، این فرزند دچار بحران های عاطفی می شود زیرا عشق را از خانواده خود نیاموخته است.

میری افزود:هر بازیگری درباره نقشی که باید بازی کند تحقیق می کند و من نیز در این زمینه تحقیقات بسیاری کردم و در نهایت افرادی مانند شخصیت آرمان در این فیلم را پیدا کردم و با آنها صحبت کردم تا بتوانم شرایط زندگی آنها را به خوبی بسنجم و بدانم چه برخوردهایی با پدر و مادر خود دارند. این بچه ها معمولا لحن خودخواه و عصبی دارند و دوست دارند زندگی را فقط برای خود داشته باشند.

این بازیگر با اشاره به همکاری با مریلا زارعی و فرهاد اصلانی در «زیر سقف دودی» توضیح داد:حضور این دو بازیگر شناخته شده سینمای ایران برای من که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده ام باعث افتخار و کار در کنار آنها از هر نظر برای من کلاس درس بود و به خوبی از این لحظات استفاده کردم.

وی در بخش دیگر صحبت هایش گفت:مساله ای که این روزها در سینمای ایران دیده می شود این است که نیروی جوان بازیگری کم داریم و اگر در فیلمی قرار است از یک چهره جوان استفاده کنند، ترجیح می دهند بازیگر خود را گریم کرده تا به سن ۲۵ تا ۲۷ سال برسد. به اعتقاد من این امر بسیار مهم است که کارگردانان سینما و تلویزیون از استعدادها و نیروهای جوان استفاده کنند. جوانان با استعداد در سینما و تئاتر وجود دارد و باید از آنها بیشتر استفاده شود، البته من این شانس را داشتم که در یک پروژه بسیار خوب حضور داشته باشم.

میری در پایان درباره پیشنهادهای جدیدی که برای بازی در پروژه های مختلف سینمایی به او شده است، گفت:طی یک سال گذشته پیشنهادهایی برای بازی در چند سریال و دو فیلم سینمایی به من شده است که متاسفانه هیچکدام از آنها باب میل من نبود. ترجیح می دهم تا بهترین انتخاب ها را داشته باشم تا تبدیل به یک هنرمند با ارزش شوم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي