ناگفته‌ های دختر خسرو شكيبايی از پدرش

دختر خسرو شكيبايي گفت: خوشحالم هنوز ياد پدرم در خاطره‌ها زنده است و كسي كه خاطره‌اش زنده باشد انگار كه خودش هم زنده است.

پوپك شكيبايي در چهارمين سالروز درگذشت خسرو شكيبايي با بيان اينكه از نظر هنري جاي پدرم در سينما بسيار خالي است، ادامه داد: هر بار كه از مقابل سينمايي رد مي‌شوم هميشه احساس مي‌كنم اي كاش اين اتفاق نيفتاده بود و باز مي‌توانستم عكس و اسم پدرم را در سردر سينما ببينم.

ناگفته‌ های دختر خسرو شكيبايی از پدرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

وي افزود: هر چقدر بگويم چقدر جايش خالي است كافي نيست و با هيچ جمله‌اي نمي‌توانم شرايط روحي‌ام را توضيح دهم. فقط چيزي كه من را تسكين مي‌دهد علاقه مردم به پدرم است و همين باعث شده در خاطره‌ها زنده بماند.

پوپك شكيبايي با بيان اينكه بعد از فوت پدرش نتوانسته فيلم‌هاي او را در سينما ببيند، ادامه داد: براي فيلم «نسكافه داغ داغ» به سينما رفتم كه حالم به شدت بد شد و بعد از آن ديگر نگذاشتند به سينما بروم و تنها چندي پيش «ستاره بود» را در خانه ديدم كه باز هم بسيار اذيت شدم.

دختر خسرو شكيبايي كه حاصل ازدواج پدرش با تانيا جوهري است با گله از برخوردهايي كه با او بعد از فوت پدرش شد اظهار كرد: متاسفانه در اين سال‌ها جوري با من برخورد شد كه انگار هيچ نسبت خوني با خسرو شكيبايي نداشتم و اين من را بسيار آزرده خاطر كرد.

وي كه فعاليت‌هاي هنري نيز داشته است خاطرنشان كرد: در راديو كار گويندگي مي‌كردم و در انجمن گويندگان جوان هم به عنوان دوبلور مشغول شده بودم اما متاسفانه دي ماه سال ۸۹ همسرم در حادثه‌اي فوت كرد كه بعد از آن ديگر نتوانستم فعاليتي داشته باشم و خانه‌نشين شدم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

 

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي