ناراحتی استقلالی ها از رفتار علی دایی

ناراحتی استقلالی ها از رفتار علی دایی

ناراحتی استقلالی ها از رفتار علی دایی

سید سعید افجه‌ای درباره اینکه چرا پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و بورسا اسپور ترکیه، علی دایی و امیر قلعه‌نویی با هم روبرو نشدند، گفت: با توجه به اینکه اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان استقلال روزه بودند، پس از پایان بازی به هتل محل اقامت پرسپولیس و پیکان رفتند تا افطار را در همان مکان صرف کنند.

وی ادامه داد: اعضای تیم پرسپولیس از جمله بهزاد غلامپور و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان یک به یک سمت ما می‌آمدند اما خبری از علی دایی نشد. یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که دایی زیر دوش است و به زودی می‌آید اما بعد از گذشت 30 دقیقه باز هم خبری از دایی نشد. در این لحظه قلعه‌نویی تصمیم گرفت که به هتل محل اقامت‌مان برگردیم.

افجه‌ای با ناراحتی از رفتار سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: دایی به لحاظ سنی کوچک‌تر از قلعه‌نویی است و او با رفتارش احترام کوچک و بزرگ را حفظ نکرد. شاید کار دایی عمدی نبود اما اطرافیانش به او خبر داده بودند که قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال در لابی هتل هستند. قلعه‌نویی به نوعی مربی دایی هم به حساب می‌آید چرا که زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران شد، دایی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.

منبع : شهر خبر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند