میلاد کی مرام : تلویزیون با ممنوع کردن من به خودش ضرر می زند!

تاريخ : 2 شهریور

دو سالی می شود که میلاد کی مرام به دلایلی در تلویزیون ممنوع الکار شده است. اما دلیل آن چیست؟

میلاد کی مرام : تلویزیون با ممنوع کردن من به خودش ضرر می زند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

میلاد کی مرام بازیگر جوان و فعال تلویزیون و سینما اخیراً در سریال های تلویزیونی حضوری ندارد. وی در سریال های «شب هزار ویكم»، «بچه های نسبتاً بد»، «نابرده رنج» و چند اپیزود از «شاید برای شما اتفاق بیفتد» ایفای نقش كرده است. او در فیلم تلویزیونی «ژنرال» نیز حضور داشته است.

وی درباره فعالیت های پیش رویش می گوید:«بر خلاف آنچه در اكثر خبرها درباره پر كاری این روزهای خود می خوانم، باید بگویم هنوز در پذیرفتن هیچ یك از پیشنهاد ها تصمیم قطعی نگرفته ام. آخرین حضورم در فیلم سینمایی«هاری» (امیراحمد انصاری) بوده كه آماده اكران است.

در فیلم سینمایی«۳۶۰درجه» به كارگردانی سام قریبیان هم ایفای نقش كرده ام كه در نوبت اكران است.علاوه بر این در فیلم سینمایی«غیر مجاز» به كارگردانی حسن یکتاپناه بازی كرده ام و این فیلم برنده جایزه دوربین طلایی شده است».

وی در ادامه می گوید:«پیشنهاد هایی دارم، اما دوست دارم فقط در كارهای بسیار قوی بازی كنم.برای شبكه نمایش خانگی پیشنهاد هایی  شده كه من علاقه ای به حضور در مجموعه ها ندارم و قصه ها را دوست ندارم.

پیشنهادهایی برای حضور در تئاتر هم دارم. باید ببینم چه پیش می آید. در كل امسال كارهای متفاوتی را از من خواهید دید». او در پایان درباره تلویزیون توضیح می دهد:«من دو سال است كه برای حضور در آثار تلویزیونی ممنوع الكار هستم.ببینید تلویزیون با ممنوع الكار كردن من و دیگر هنرمندان به خودش ضرر می زند وگرنه من در طی این دو سال بی كار نمانده ام، اما واكنش تلویزیون به من و بعضی از همكاران غیر حرفه ای محسوب می‌شود». 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي