ميثاقيان: کار دايي جاي تاسف دارد

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: از علي دايي که اسطوره است توقع نداشتم با بدنساز ما کار کند.

ميثاقيان: کار دايي جاي تاسف دارد

   به نقل از سايت باشگاه آلومينيوم هرمزگان، اکبر ميثاقيان شب گذشته با مراجعه به هيئت فوتبال قرارداد خود را تيم آلومينيوم هرمزگان به ثبت رساند تا يک فصل ديگر هدايت اين تيم را بپذيرد.


ميثاقيان سپس در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با وجود تمام مشکلات و سختي ها توانستيم با همت بازيکنان و تلاش مسئولان باشگاه و شخص استاندار هرمزگان تيم آلومينيوم را به ليگ برتر برسانم و آرزوي مردم استان هرمزگان را که حضور در سطح اول فوتبال کشور بود را به حقيقت تبديل کنم.


وي با بيان اينکه حضور در ليگ برتر ساز و کاري متفاوت با ليگ يک مي خواهد، اضافه کرد: ليگ برتر جاي هيچگونه اشتباه و سهل انگاري نيست و بايد با تمامي توان و با کمترين اشتباه به مصاف حريفاني رفت که بسيار آماده بوده و از تک تک فرصت ها بهره لازم را مي برند.


سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در خصوص بازار نقل و انتقالات اين فصل اظهار داشت: دست روي هر بازيکني مي گذاشتيم رقمي بيش از 800 ميليون درخواست مي کرد و از آنجا که باشگاه آلومينيوم توان پرداخت چنين پول هايي را ندارد با جذب بازيکنان با انگيزه و جوان تيمي را جمع کرده ام که اميدوارم بتواند مايه افتخار مردم هرمزگان باشد.


ميثاقيان شرايط تيمش را مطلوب ارزيابي و تصريح کرد: دو هفته از آغاز تمرينات آلومينيوم مي گذرد و بازيکنان در حال پشت سرگذاشتن دوران بدنسازي هستند و اميدوارم بتوانند در آغاز ليگ برتر مسابقات زيبايي را از خود به نمايش بگذارند هرچند کار بسيار دشوار و تيمي مانند آلومينيوم که براي نخستين بار طعم حضور در ليگ برتر را مي چشد، سعي در تجربه اندوزي و بقا در اين ليگ دشوار دارد.


وي با اشاره به حضور ناگهاني بدنساز تيم آلومينيوم هرمزگان در تمرينات تيم راه آهن، خاطرنشان کرد: از مولايي توقع چنين رفتاري را نداشتم زيرا بنده او را از پيست دووميداني به سمت بدنسازي فوتبال آوردم و زير دست خودم در ابومسلم به عنوان بدنساز فوتبال معرفي شد!


ميثاقيان ادامه داد: اين حرکت که وي صبح پرواز (20 تير) تلفنش را خاموش کرده و بدون اطلاع در تمرينات راه آهن حاضر و در کمال تعجب دايي که به عنوان يک اسطوره همه از او ياد مي کنند حاضر به همکاري با شخصي مي شود که با باشگاه آلومينيوم قرارداد دارد، جاي تاسف دارد و از علي دايي چنين توقعي نداشتم!


وي همچنين در خصوص پيروزي برابر تيم پرسپوليس اظهار داشت: بازي برابر سرخپوشان پايتخت ديداري تدارکاتي بوده و هر دو تيم در شرايط بدنسازي قرار داشته و بدن ها سنگين بود و نمي توان روي اين پيروزي حساب باز کرد اما از عملکرد شاگردانم در ديدارهاي تدارکاتي رضايت کامل دارم.


سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در پايان گفت: شرايط براي تيم آلومينيوم دشوار بوده و براي موفقيت تيم به حمايت تمامي مسئولان استان، هواداران و اصحاب رسانه نيازمنديم و اميدوارم در اين راه پر پيچ و خم بتوانيم سربلند بيرون بياييم.

گردآوری: گروه ورزشی گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه