موبایل با دوربین 80 گیگا پیکسل

تاريخ : 8 اردیبهشت

موبایل با دوربین ۸۰ گیگا پیکسل

جدیدا خبرهای زیادی از تولید گوشی های هوشمند به گوش می رسد که برخی از آنها بسیار تعجب آور و باورنکردنی است. اما در بین همین طرح های باورنکردنی، بعضی مواقع با رونمایی این محصولات روبرو می شویم.

کمی پیش‌تر وقتی نام تلفنی با دوربین ۶۰مگاپیکسلی، اندروید ۱۰ و حافظه ۲۵۶گیگابایتی و پردازنده‌های Xهسته‌ای به میان می‌آمد، عجیب نبود اگر کسی باور نکند و این موضوع را مسخره کند! اما با این طرح مفهومی جدیدی که توسط یکی از کاربران وب‌سایت deviantART طراحی شده، بهتر است که همه چیز را فراموش کنید! یک طرح زیبا و ظریف قرمز رنگ که بسیار قدرتمند می باشد!

 

موبایل با دوربین 80 گیگا پیکسل, پورتال خبری فرهنگی گهر
کاربر موردنظر این طرح را با استفاده از ابزار گوگل SketchUP بوجود آورده و آن را “تبلت-فون” می‌نامد. به صورتی که با یک گوشی فوق‌باریک فلزی روبرو هستیم که به طور عجیبی بسیار گردمانند است و در عین شگفتی در آن شاهد دوربینی ۸۰گیگاپیکسلی هستیم! چیزی که شاید در ماهواره‌های فضایی و تلسکوپ‌های مخصوص آن را ببینیم.

به هر حال، علاوه بر این، طرح موردنظر شامل یک باتری عجیب‌غریب پلوتونیمی نیز می‌شود که معلوم نیست طراح می‌خواهد اسم آن را از این طریق عرضه کند یا با یک باتری رادیواکتیوی روبرو هستیم!

منبع : tehran98.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي