مهناز افشار : دوست دارم نقش های مذهبی و تاریخی را بازی کنم

به توجه به اکران عمومی فیلم سینمایی نهنگ عنبر و در پی آن برگزاری یک نشست خبری، مهناز افشار صحبت های جالبی را مطرح کرده است. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: مهناز افشار : دوست دارم نقش های مذهبی و تاریخی را بازی کنم .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

مهناز افشار : دوست دارم نقش های مذهبی و تاریخی را بازی کنم, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

«مهناز افشار» بازیگر سینمای ایران درباره پذیرفتن نقش در فیلم‌های مذهبی و تاریخی که در حال حاضر نمونه‌هایی چون «محمد (ص)» وجود دارد، گفت: با کمال میل اگر چنین نقشی به من پیشنهاد شود، خواهم پذیرفت، چراکه معتقدم یک بازیگر باید بتواند ژانرهای مختلف را تجربه کند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های تاریخی و مذهبی، جزء ژانرهایی است که مثل سریال «امام علی (ع)» همیشه مورد علاقه من بوده است و دوست دارم حتما در کارنامه‌ام داشته باشم. البته سریال «امام علی (ع)» همیشه برایم مثال زدنی است و در این ژانر این اثر را خیلی دوست دارم.
مهناز افشار که در حاشیه مراسم دیدار مردمی با عوامل فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با خبرنگار شبستان سخن می‌گفت، درباره حسی که از تماشای فیلم با مردم به او دست داد، اظهار کرد: دیدن فیلم همراه با مردم حس خوبی به من می‌دهد و به نظرم اگر بخواهیم در این مورد با واژه ها بازی کنیم، صداقت سخن از بین می‌رود.

بر این اساس، آیین دیدار مردمی «نهنگ عنبر» با حضور مهناز افشار، رضا عطاران، علی قربانزاده، رضا ناجی و سامان مقدم شامگاه دوشنبه ۱۲ مردادماه در پردیس سینمایی کورش، برگزار شد.

«نهنگ عنبر»پرفروش‌ترین فیلم امسال پس از ۶۰ روز نمایش، فروش خود را از مرز ۵ میلیارد تومان گذراند و رکوردار فروش و تعداد روز اکران در سینماهای کشور شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي