مهلت بروزرسانی رایگان ویندوز 10 پایان یافت

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

مهلت بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ پایان یافت

مهلت بروزرسانی رایگان ویندوز 10 پایان یافت, پورتال خبری فرهنگی گهر

پایان مهلت به‌روزرسانی رایگان از ویندوز ۸.۱ به ویندوز ۱۰

پس از عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰، شرکت مایکروسافت به مدت یک‌ سال اجازه‌ی به‌روزرسانی رایگان از نسخه‌های ۷، ۸ و ۸.۱ به این نسخه می‌داد. پس از گذشت مدتی از پایان این مهلت، ردموندی‌ها دوباره تصمیم گرفتند به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران ویندوزی قرار دهند تا از این طریق، جامعه‌ی کاربری ویندوز ۱۰ با افزایش آماری همراه شود. حال مهلت دوم به‌روزرسانی رایگان به پایان رسیده است و از امروز به بعد، کاربران برای نصب ویندوز ۱۰، باید اقدام به خرید این سیستم‌عامل کنند.

 

پیش‌تر مایکروسافت اعلام کرده بود که این مهلت تنها تا تاریخ ۱۰ دی‌ماه اعتبار دارد؛ اما برخی از کاربرانی که از ویژگی‌های کمکی ویندوز، مانند Narrator و … استفاده می‌کنند، تا امروز امکان به‌روزرسانی به آخرین نسخه‌ی ویندوز داشتند.

 

از نقطه‌نظر مایکروسافت، مشتریان برای بهره‌مندی از آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌های جدید باید به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنند. با این حال براساس آمار NetMarketShare تا جولای ۲۰۱۶، تنها ۷ درصد از کاربران حاضر به ارتقاء نشده‌اند.

 

باتوجه به این موضوع که هدف مایکروسافت دسترسی به ۱ میلیارد کاربر برای ویندوز ۱۰ است، باید عملکرد این شرکت در قبال ویندوز ۱۰ را در ماه‌های آتی مشاهده کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي