مهدی مقدم اولین کنسرت خود را برگزار می کند

تماشا: مهدی مقدم امسال بعد از نزدیک ۵ سال ممنوع الکاری، توانست آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند و با آلبوم «احتیاط» بازگشتی جدید را به عرصه موسیقی کشور داشت اما با وجود رفع ممنوع الکاری این خواننده، او همچنان نتوانسته روی سن برود و اولین کنسرت رسمی اش را برگزار کند.

عدم برگزاری کنسرت از سوی این خواننده شایعه ممنوع الکاری مجدد او را دوباره سر زبان ها انداخت ولی ظهر دیروز خبر اولین اجرای زنده این خواننده در جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار «تماشا» رسید تا همه حرف و حدیث ها در این باره از بین برود.

مهدی مقدم اولین کنسرت خود را برگزار می کند, پورتال خبری فرهنگی گهر

پویا افار، مدیر برنامه های مهدی مقدم درباره اولین کنسرت این خواننده به «تماشا» گفت: «اولین اجرای رسمی مهدی مقدم که با همراهی ارکستر صدا و سیما و با رهبری عباس لطیفی همراه است، در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت تا این خواننده برای اولین بار در تهران کنسرت داشته باشد.»

او همچنین درباره فعالیت های جدید این خواننده به «تماشا» گفت: «قطعه ای به نام «کوچه های زمستان» را تولید کرده ایم که با صدای مهدی مقدم از رادیو فصلی و در قالب تیتراژ یکی از برنامه های این رادیو پخش شود. ترانه این قطعه را علی استیری سروده و ملودی و تنظیم نیز اثر سعید سام است.»

او همچنین درباره فعالیت های دیگر مهدی مقدم هم گفت: «در حال کار کردن روی آلبوم بعدی مهدی هستیم و همه تلاشمان این است که هر چه زودتر تور کنسرت های مهدی را در سراسر ایران برپا کنیم. ان شاء الله بعد از اجرای مهدی در جشنواره فجر به صورت جدی روی این قضیه تمرکز خواهیم کرد.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي