مفت خوري ۳ زن جوان با کارت هاي سوخته

سه زن جوان که در بهترين رستوران هاي مناطق تفريحي جاغرق در اطراف مشهد غذا مي خوردند و سپس با شگردي خاص فرار مي کردند، در دام ماموران انتظامي گرفتار شدند.

۳ زن جوان که حدود ۲۰ تا ۲۱ سال دارند، براي آن که مورد توجه قرار نگيرند دختر بچه اي را با خود همراه مي کردند و براي صرف غذا به بهترين رستوران هاي مناطق تفريحي مي رفتند.

آنان پس از خوردن غذاهاي گران قيمت، با ترفندي خاص بدون پرداخت پول، متواري مي شدند. ماجراي دستگيري متهمان هنگامي در دستور کار پليس طرقبه و شانديز قرار گرفت که ۳ زن مذکور پس از صرف غذا در يکي از رستوران هاي منطقه جاغرق کنار صندوق پرداخت وجه رفتند و کارت عابربانک سوخته اي را روي ميز متصدي رستوران گذاشتند تا پول غذاها را که بيش از ۱۰۰ هزار تومان بود، پرداخت کنند

در همين لحظه يکي از آنان به بهانه «دل درد» خود را روي زمين انداخت و ۲ زن ديگر او را از زمين بلند کردند و به طرف سرويس بهداشتي بردند. ۳ زن جوان که نقشه فرار را به راحتي اجرا مي کردند، سوار خودروي پرايد خود شدند و از محل گريختند. متصدي رستوران هم که تازه متوجه ماجرا شده بود، فهميد که کارت عابر بانک نيز تنها يک کارت سوخته است.

بنابراين با اعلام شکايت وي، ماموران تجسس کلانتري، با بررسي دوربين هاي مداربسته و جمع آوري اطلاعات موفق شدند اين ۳ زن را دستگير کنند. با آن که متهمان موفق شدند رضايت شاکي را جلب کنند اما دادستان طرقبه و شانديز دستور بازجويي و بررسي هاي بيشتر را صادر کرده است و تحقيقات در اين باره همچنان ادامه دارد.

 

منبع: خراسان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه