معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی

همه افراد همیشه مراقب این موضوع هستند که حریم خصوصی شان امن باشد و برای این منظور از نرم افزارها و برنامه های مختلفی استفاده می کنند. در این مطلب به معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی می پردازیم.

در این سال ها به واسطه تحریم هایی که توسط آمریکا وضع شده بود، بسیاری از کاربران با این پیغام مواجه شده اند که «ارائه سرویس به کشور شما میسر نیست» غیر از این موضوع به هر دلیلی امکان دارد به هنگام اتصال به شبکه بی سیم عمومی، نخواهید اطلاعات محرمانه شما به دست افراد سودجو بیفتد. دنیا آنلاین آکنده از این تهدیدات است که امنیت اطلاعات محرمانه شما را به خطر می اندازند. در ادامه تلاش می کنیم با معرفی چند ابزار امنیت شما را بالا برده و مشکلاتی را که در این مدت با آن درگیر بوده اید، کمتر کنیم. پیش از استفاده از این سرویس ها باید سیاست حریم خصوصی آن را به دقت مطالعه کنید.

VyPR

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی, پورتال خبری فرهنگی گهر

این اپلیکیشن سریع ترین و قابل اعتمادترین سرویس ارائه شده در بازار است که توسط شرکت Golden Frog، یک شرکت پیشتاز در عرصه فضای خصوصی و امنیت سایبری، ارائه شده است. این شرکت شبکه های خود را بدون دخالت سرویس های شخص ثالث ارائه می کند و اطلاعات کاربران خود را با هیچ کس به اشتراک نمی گذارد. تنها اطلاعات و داده های ذخیره شده در سرور این سرویس آدرس آی پی شما، حجم اینترنت مصرف شده و تعداد اتصال های شما است. این اپلیکیشن دارای بیش از پنجاه سرور مختلف در سرتاسر جهان و دارای ۲۵۶ بیت حجم برای پشتیبانی از کدگذاری است.

این سرویس، یک تکنولوژی انحصاری به نام Chame-leon دارد. برای استفاده از این سرویس فقط کافی است به اینترنت متصل شده و از بین سرورهای ارائه شده سریع ترینشان را انتخاب کنید. شما از این اپلیکیشن می توانید به صورت رایگان با برخورداری از حجم محدود ۵۰۰ مگابایت استفاده کنید. هم چنین می توانید سرویس یکساله آن را با مبلغ ۱۰۰ دلار خریداری کنید.

Pure VPN

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی, پورتال خبری فرهنگی گهر

این اپلیکیشن دارای یک سیاست حریم خصوصی است که طبق آن هیچ یک از اطلاعات مربوط به فعالیت های کاربران ثبت و ذخیره نمی شود. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پنج کانکشن همزمان بر روی پنج دستگاه متفاوت را تجربه کنید.

شما می توانید مشخص کنید که برای چه منظوری از این سرویس استفاده می کنید مثلا می خواهید به اشتراک یک فایل بپردازید یا اینکه می خواهید فعالیت هایی انجام دهید که نیازمند بالاترین سطح امنیتی و ناشناختگی در فضای مجازی است. شرکت سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده است که هر کدام از سرورهای این برنامه مختص یک فعالیت به خصوص است. از هنگام ثبت نام می توانید تا ۲۵ گیگابایت به طور رایگان از این سرویس استفاده کنید اما پس از اتمام سرویس رایگان باید ماهیانه ۱۰ دلار بپردازید.

F-Secure Freedome

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی, پورتال خبری فرهنگی گهر

با استفاده از این سرویس می توانید به یک طیف گسترده از سرورهای مختلف در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا دست پیدا کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر ۱۶ کشور را تحت پوشش قرار داده است. شرکت سازنده این اپلیکیشن قول داده که اطلاعات مربوط به آدرس آی.پی کاربران و همچنین فعالیت های اینترنتی شما را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نگذارد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا بدون ثبت نام، یک آکانت درست کنند؛ از طرف دیگر اجاره استفاده از سرویس Bit Torrent را در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا و انگلیس نمی دهد.

این اپلیکیشن دارای ظاهری شیک بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. به هنگام استفاده از آن یک گزینه گرد بزرگ روی صفحه نمایش گوشی شما ظاهر می شود، با استفاده از آن می توانید سرویس را ON یا OFF کنید و در زیر آن برخی اطلاعات مفید نشان داده می شوند و شما می توانید موقعیت سرور خود را عوض کنید. این اپلیکیشن همچنین ارائه دهنده یک آنتی ویروس است که گوشی شما را در برابر بدافزارها و ویروس ها و ب سایت های خطرناک محافظت می کند.

شما می توانید از این سرویس به مدت ۲۴ روز به صورت رایگان استفاده کنید. پس از آن باید سالیانه ۳۶ دلار بپردازید. با پرداخت مبلغ ۴۰ دلار می توانید سه کانکشن همزمان در سه دستگاه مختلف را با استفاده از این سرویس تجربه کنید که در مقایسه با اپلیکیشن های پیشین دارای قیمت کمتری است.

TunnelBear VPN

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی, پورتال خبری فرهنگی گهر

این اپلیکیشن مدعی است که به هیچ وجه اطلاعات کاربران از جمله آدرس آی.پی و هم چنین فعالیت های اینترنتی آن ها را با شخص ثالثی به اشتراک نمی گذارد. این اپلیکیشن دارای یک رمزنگاری ۲۵۶ بیتی بوده و ارائه دهنده سرورهایی از ۱۵ کشور مختلف با سرعت نسبتا بالا است. این سرویس ۱۵۰۰ مگابایت حجم رایگان را به کاربران ارائه می دهد. استفاده از سایر مزایای این سرویس مستلزم پرداخت ۷ دلار به صورت ماهیانه است.

Express

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای حفظ حریم خصوصی, پورتال خبری فرهنگی گهر

با استفاده از این سرویس شما به بیش از ۱۰۰ سرور در سرتاسر دنیا دسترسی دارید این شرکت اطلاعات مربوط به فعالیت های اینترنتی و هم چنین حجم ترافیک شما را ذخیره نمی کند. این اپلیکیشن یک فهرست از کانکشن های پرسرعت و ایمن را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این سرویس تا ۲۴ ساعت به صورت رایگان استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي