معرفی ماسک هایی برای جلوگیری از ریزش مو

بسیاری از افراد همیشه از ریزش موهای خود خسته شده اند و به دنبال راه هایی برای جلوگیری از ریزش مو هستند. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: معرفی ماسک هایی برای جلوگیری از ریزش مو .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

معرفی ماسک هایی برای جلوگیری از ریزش مو

.

ماسک ضد ریزش روغن نارگیل و حنا

برای درست کردن این ماسک ضد ریزش مو، باید ۲ فنجان روغن نارگیل را روی حرارت بگذارید و موقعی که داغ شد (نیازی نیست روغن تان قل بزند) سپس ۲ قاشق چای خوری حنا را داخل روغن داغ شده بریزید و مخلوط کنید.

مخلوط روغن نارگیل و حنا را کنار بگذارید تا خنک شود. سپس ۲ قاشق چای خوری سیاهدانه و دو قاشق تخم شنبلیله را با مواد خنک شده مخلوط کنید.
مواد به دست آمده را ۳ روز در آفتاب قرار دهید و سپس به کف سر بمالید و خوب ماساژ دهید.

ماسک ضد ریزش سرکه و گزنه

ابتدا ۲۵۰ گرم سرکه ی طبیعی را بجوشانید. برگ گزنه را خشک کنید و یک مشت از آن را داخل سرکه ی سرد شده بریزید و مخلوط به دست آمده را روی حرارت دم کنید.
سپس مواد را صاف کنید و با آب به دست آمده موها را ماساژ دهید. این درمان را یک روز درمیان امتحان کنید.

ماسک ضد ریزش برگ گردو

برگ تازه ی گردو را خرد کنید و در یک فنجان آب جوش بریزید. مخلوط برگ گردو و آب را روی حرارت بگذارید تا دم بکشد. سپس مواد را صاف کنید و آب به دست آمده را به کف سر بمالید. ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس سر را بشویید.
این ماسک ضد ریزش مو را هر روز روی سرتان بمالید.

توصیه!

برای داشتن موهای پرپشت تر در ماه رمضان، بهتر است حبوبات، گوشت سفید و قرمز و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. مصرف غذاهای شور، فست فودها و سرخ کردنی ها می توانند باعث ریزش موی بیشتر در ماه رمضان شوند. بنابراین مراقب تغذیه ی خود نیز باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه