معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس

آشنایی با برترین تبلت های موجود در بازار با معرفی و بررسی ویژگی های مختلف یک تبلت میتوان راهنمای خرید خوبی ارائه داد.

iPad Air 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های کلی: 
این تبلت یکی از بهترین تبلت هایی است که می توانید در سایز نمایشگر بزرگ انتخواب کنید. iPad Air هم دارای ویژگی های مثبت و منفی است که برای یک خرید خوب باید بدان واقف باشید به همین منظور ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم.

نقاط قوت iPad Air:
این تبلت بخاطر داشتن توانایی و عملکرد بالا بر خلاف ظاهر ساده ی آن از جمله تبلت های برتر به حساب می آید. از طرفی این تبلت به علت دارا بودن نمایشگر رتینا توانسته است که به طور کامل کاربران را راضی نگه دارد. البته دوربین آن هم از برترین ویژگی های آن است. پس می توان به خوبی به ویژگی های آن اعتماد کنید.

نقاط ضعف iPad Air:
مثل تمام محصولات اپل این تبلت هم از یک نقطه ضعف ثابت برخوردار است که آن هم قیمت بالاست. قیمت این تبلت از ۴۹۹ دلار شروع می شود و به طور صعودی افزایش می یابد. و از آن جهت که این سیستم تنها دارای ۱۶ گیگابایت حافظه است و افزودن حافظه بدان پر هزینه تمام می شود، می توان از نقاط ضعف آن شمرد.

iPad Mini با نمایشگر رتینا 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های کلی: 
iPad Mini در واقع برادر کوچکتر iPad air با اندازه و بسته بندی کوچک است که نمایشگر آن کوچکتر از air است و بازگوی تمام ویژگی های آن است. در عین حال کیفیت نمایشگر آن و تراکم پیکسلی iPad Mini این آی پد را در دسته ی برترین تبلت های دنیا قرار داده است. البته این تنها ویژگی مثبت iPad Mini نیست چرا که برنامه های باور نکردنی iPad Mini از جمله برتری های آن است

نقاط قوت iPad Mini: 
ویژگی های مثبت iPad Mini بسیار زیاد است. در واقع نمایشگر پر تراکم این آی پد موجب شده که از برادر بزرگتر خود با کیفیت تر باشد. از طرفی پردازنده پر قدرت A7 و ارتباطات Wi-Fi و LTD از جمله برجستگی های این تبلت است. نکته مهم دیگری که باید در مورد iPad Mini بدان اشاره کنید میزان طول عمر باطری است که واقعا بهینه شده و نسبت به نمونه های سال گذشته مورد اعتماد تر می باشد.
  
نقاط ضعف iPad Mini: 
همانطور که هر وسیله ای نقاط قوت و ضعف را در کنار هم داراست این قاعده از iPad Mini مستثنی نیست. یکی از نقاط ضعف این تبلت قیمت بالای آن است که از ۳۹۹ دلار شروع می شود و به طور صعودی افزایش می یابد. از سوی دیگر عدم افزایش حافظه نیز می توان از نقاط ضعف آن دانست.

Google Nexus 7 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های کلی: 
تبلت Nexus 7 یکی از بهترین تبلت هایی است که در سایز کوچک می توانید خریداری کنید. از جمله ویژگی های بارز این تبلت این است که از قیمت ۲۹۹ دلار شروع می شود و کیفیت و شفافیت صفحه نمایش آن جزو برترین نمایشگر های اندرویدی است.

نقاط قوت Nexus 7: 
ویژگی های Nexus 7 بسیار کاربردی است. در ابتدا به نمایشگر فول اچ دی این تبلت اشاره می کنیم که در میان سایر تبلت های اندرویدی Nexus 7 را نمونه کرده است. از طرفی ظرفیت و طول عمر باطری موجب رضایت کاربران بوده است و در کنار این باریک بود ن و کیفیت عالی عملکرد آن نمونه است. همچین وزن کم آن و قیمت مقرون به صرفه آن موجب استقبال از آن در تمام فروشگاه ها شده است.
  
نقاط ضعف Nexus 7: 
اولین نقطه ضعف آن این است که سیستم عامل Android 4.3 از بهبود برخی موارد برخوردار نیست. در نمایشگر از نمایش رنگ های طبیعی خبری نیست. همچنین Nexus 7 از میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند، جلد پشت آن از کیفیت خوبی برخوردار نیست. در عین حال برای یک کاربر عادی می تواند یک تبلت خوب و مقرون صرفه برای سال ها باشد.

Kindle Fire HDX 8.9 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های کلی: 
تبلت Kindle Fire HDX 8.9 هنوز یک تبلت قابل قبول است که قیمت واقعی آن از ویژگی های برتر آن است. عملکرد بسیار قوی و مورد قبول همچنین برخورداری از پکیج های مولتی مدیا که فراتر از سایر تبلت های برتر است موجب استقبال از Kindle Fire HDX 8.9 شده است. این تبلت دارای عناصری است که هم آی پد ها از آن برخوردارند هم تبلت های سامسونگ!

نقاط قوت Kindle Fire HDX 8.9: 
همانطور که می دانید Kindle Fire HDX 8.9 محصول آمازون است و روز به روز به مطرح شدن آن افزوده می شود، این تبلت از نظر رابط کاربری فوق العاده کاربر پسند مورد پسند کاربران قرار گرفته است و از طرفی پیمایش وب آن از برترین گزینه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

همچنین عمکرد خوب آن بر سایر ویژگی های مثبت این تبلت آمازونی افزوده است. در کل می توان گفت که این تبلت لذت تجربه کار را بیش از حد معقول کرده است.

نقاط ضعف Kindle Fire HDX 8.9: 
از ویژگی های ضعیف این تبلت عدم راه اندازی مشاهده ویدیو از راه دور است. قیمت نسخه ای که از تبلیغات پشتیبانی نمی کند حدود ۱۵ دلار گران تر است. همچنین حافظه ی ۱۶ گیگابایتی آن امکان ذخیره سازی بالا را فراهم نمی کند، همچنین این تبلت همچنان از Google Play پشتیبانی نمی کند! یعنی اینکه نمی توان بسیاری از برنامه ها را روی آن نصب کرد. از طرفی دکمه ی پشتی هم سخت قابل پیدا کردن است.

Kindle Fire HDX 7 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های کلی: 
تبلت Kindle Fire HDX 7 در واقع ورژن ۷ اینچی تبلت آمازون مدل ۸٫۹ ( مدل قبلی ) است. از جمله ویژگی مثبت Kindle Fire HDX 7 هم این است که از قیمت ۲۲۹ دلار شروع و ادامه می یابد.

نقاط قوت Kindle Fire HDX 7: 
تبلت Kindle Fire HDX 7 را هیولای وب گردی می نامند یعنی اینکه عملکرد آن از نظر وب گردی و پیمایش سایت ها بسیار بالاست. میزان تنظیمات نور آن برای مطالعه کتاب های الکرونیکی عالی است.  همچنین به راحتی از طریق یاهو مسنجر به کاربران امکان مشاوره و پشتیبانی را می دهند که این از ویژگی های منحصر به فرد تبلت های آمازون است.

نقاط ضعف Kindle Fire HDX 7: 
برای نقاط ضعف Kindle Fire HDX 7 می توان دقیقا به همان مشکلات Kindle Fire HDX 8.9 اشاره کرد به علاوه اینکه نمایشگر گاهی دارای یک لکه زرد رنگ است!

Galaxy Note 10.1 ویرایش ۲۰۱۴ 

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2013 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
ویژگی های کلی: 
تبلت سامسونگی با عنوان Galaxy Note 10.1 اولین تبلتی است که ویرایش و به روز رسانی خود را برای سال ۲۰۱۴ به پایان رسانده تا جزو جدید ترین های فروش های آغازی سال نو برای کاربران باشد! از ویژگی های کلی این تبلت می توان به عملکرد قابل قبول و بالا، رابط کاربری جدید و کاربر پسند و از طرفی دیگر نمایشگر قوی اشاره کرد. همچنین ایجاد برند جدید  ( ویرایش ۲۰۱۴) موجب شده که کاربران را به خود جذب کند چرا که مردم همیشه به دنبال جدید ترین ها هستند.

نقاط قوت Galaxy Note 10.1: 
از ویژگی های برتر Galaxy Note 10.1 می توان به بهبود قلم اشاره کرد که موجب افزایش کارایی تبلت شده است. از طرفی هم می توان گفت که اندازه قابل حمل آن موجب می شود که کاربران به سختی نیفتند!  همچین از سیستم عامل Android 4.3 پشتیبانی می کند که به طور عالی می توان گفت از عملکرد بالایی از نظر پردازش و … برخوردار است. همچین دو دوربین آن نیز به طور کاملا قابل استفاده است که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.

نقاط ضعف Galaxy Note 10.1: 
در مورد نقاط ضعف Galaxy Note 10.1  می توان تنها به دو مورد اشاره کرد. امکان تشخیص دست خط در این تبلت هنوز مشکل یابی و بهبود نیافته است. و اینکه جنس پشت این تبلت از مرغوبیت لازم برخوردار نیست.

مبع: گویا
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. بهنام

    مرسی ممنون

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي