مصاحبه با محمود بصیری در مورد شایعه مرگش

تاريخ : 7 اردیبهشت

محمود بصیری که چند سالی بخاطر شباهتش به احمدی نژاد ممنوع الکار و ممنوع التصویر شده بود با شایعه مرگش روبرو شد!

مصاحبه با محمود بصیری در مورد شایعه مرگش, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمود بصیری بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، در گفتگویی در خصوص شایعه‌های ایجاد شده طی ۲ روز گذشته در خصوص وضعیت سلامتی خود در فضای مجازی گفت:
متاسفانه این شایعات نه تنها برای من بلکه برای خیلی از هنرمندان محبوب کشورمان، از جمله اکبر عبدی، جمشید مشایخی و … ساخته شد. واقعا نمی‌دانم به این افراد چه باید گفت فقط می‌دانم این حرکتی زشت و ناپسند است.

وی در پاسخ به اینکه عکس‌العمل شما نسبت به این شایعه چه بوده، اظهار داشت:
به مدت این دو روز خیلی از عزیزان به منزلم آمدند و نگران بودند. زمانی که در مورد شایعه فوتم اطلاع پیدا کردم خودم به تمام فامیل و نزدیکانم زنگ زدم و گفتم «من حالم خوب بوده، نگران و ناراحت نباشید. از طرفی خوشحالم که شایعه فوتم بهانه‌ای شد برای اینکه مردم بگویند خدا رحمتش کند (با خنده) و از طرفی دیگر پیگیر این موضوع هستم و به طور حتم آن شخص را پیدا می‌کنم. کاری با او ندارم فقط از او خواهم پرسید: «معرفتت همینه، من هیچ، به این فکر نمی‌کنی که با این عمل تو عده زیادی از مردمت را نگران و غصه‌دار می‌کنی؟»

بصیری خطاب به مردم خاطرنشان کرد: من از همه مردم عزیزم معذرت می‌خواهم که نگرانشان کردم و از همینجا می‌گویم حالم خوب است.

بازیگر مجموعه «بدون شرح» در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت:
به تازگی با هادی مرزبان در تئاتر فعالیت جدیدی انجام می‌دهم. طبق روزهای معمول وقتی به محل کارم رسیدم تمام اعضا شوکه شدند و از سلامتی‌ام خوشحال شدند. حتی به خاطر نقض این شایعه، عکسی گرفتیم و آن را منتشر کردیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي