مصاحبه با بهاره رهنما در مورد سریال کشیک قلب

تاريخ : 5 تیر

در ادامه متن مصاحبه با بهاره رهنما در مورد سریال کشیک قلب را منتشر می کنیم.

مصاحبه با بهاره رهنما در مورد سریال کشیک قلب, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهاره رهنما بازیگر مینی سریال «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهمکام که ویژه شب‌های قدر از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود درباره حضورش دراین مجموعه گفت: پیش از این حسین مهکام را به عنوان نویسنده می شناختم و با علی پورکیانی تهیه کننده سال هاست در عرصه تولید و برنامه سازی آشنایی دارم. از آنجا که آرامش در کار برایم از هر چیزی مهمتر است وقتی پیشنهاد شد که با این گروه کار کنم با شناختی که از تک تک شان داشتم استقبال کردم.

وی افزود: به دلیل مشغله تحصیلی و کاری و دغدغه هایی که غیر از بازیگری دارم ترجیح می دهم سریال های طولانی مدت بازی نکنم ولی حجم کار این مجموعه برای من مناسب بود و علاوه بر این ها آنچه که من را برای قبول نقش مصمم کرد قصه ای بود که قرار است در «کشیک قلب» روایت شود.

رهنما با اشاره به اینکه این سریال نمی خواهد با سوژه های سیاه و سفید آدم ها را خط کشی و به شما خوب و بد قصه را تحمیل کند، بیان کرد: اگرچه این سریال برای شب های قدر در نظر گرفته شده اما دنبال نشان دادن غم و غصه نیست بلکه در لایه های خود مضامینی دارد که بیشتر به تلنگر اجتماعی شبیه است. «کشیک قلب» در واقع به موضوعی پرداخته که نمونه آن در جامعه ما وجود دارد.

این بازیگر با بیان اینکه نگاه حسین مهکام نسبت به همه کاراکترها خاکستری است، ادامه داد: وقتی شما به مخاطب این اختیار را واگذار کنید که خودش درباره آدم های قصه تصمیم بگیرد و قضاوت کند به نظر من خیلی درست تر است. تعیین تکلیف کردن نویسنده برای خوب و بد مطلق بودن خیلی برای بیننده جذاب نیست.

وی گفت: ما در عصری زندگی می کنیم که نسبت به گذشته دایره آدم هایی که می توانیم با آنها در ارتباط باشیم زیاد است و به همین دلیل وقتی یک اثر نمایشی را می بینیم گاه به دنبال این هستیم که مشابهش را در اطراف مان پیدا کنیم به همین دلیل اگر به ما بگویند که این شخصیت مطلقا خوب یا بد است سخت می توانیم باور کنیم.

بهاره رهنما در پایان گفت: فکر می کنم «کشیک قلب» کار جذابی شده باشد چون مهکام نویسنده قابلی است و جالب اینکه من و محسن کیایی به عنوان بازیگرانی که در این سریال هستند دستی بر قلم دارند و همین ویژگی مشترک باعث درک بهتر یکدیگر شده و خود به خود دیالوگ ها سره و فضای رئال خوبی ایجاد کرده است.

مینی سریال «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام در شش قسمت ۴۵ دقیقه ای از جمعه چهارم تیر مصادف با شب احیا از شبکه اول پخش خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي