مشکل در جی پی اس و صفحه نمایش نکسوس 7 نسل دوم

تاريخ : 23 مرداد

هفته گذشته خبرهایی را شنیدیم که گوگل نکسوس نسل ۷ دوم مشکلاتی را در قسمت جی پی اس خود دارد و کاربران گزارش داده‌اند که در تبلت‌های آن‌ها جی پی اس در حدود ۲ دقیقه بعد از روشن شدن از کار می‌افتد. حال گوگل به بعضی از این کاربران گفته که تبلت‌های آن‌ها را تعویض می‌کند. شاید تصور می‌کنید که این پایان داستان است و همه چیز به همین خوبی و خوشی تمام می‌شود.

به گزارش جی اس ام به نظر می‌آید که داستان برای گوگل تازه شروع شده است و بعضی دیگر از کاربران و حتی آن‌هایی که تبلت‌های خراب خود را تعویض کرده‌اند اکنون مشکلی جدید در صفحه نمایش لمسی تبلت دارند.

مشکل در جی پی اس و صفحه نمایش نکسوس 7 نسل دوم, پورتال خبری فرهنگی گهر

یک حرفه‌ای در این زمینه با نام Paul در فروم محصولات گوگل از دارندگان این تبلت که چنین مشکلی را دارند خواسته تا تبلت خود را در حالت Safe Mode قرار دهند و بررسی کنند تا مطمئن شوند که تبلت آن‌ها هنوز هم این مشکل را دارد یا خیر؟ زیرا در حالت Safe Mode تمام برنامه‌های نصب شده بر روی تبلت غیر فعال می‌شوند.

اگر در حالت Safe mode این مشکل وجود نداشته باشد کاربران باید یکی یکی برنامه‌هایی را که بر روی تبلت خود نصب کرده‌اند پاک کنند تا برنامه مشکل ساز مشخص شود اما اگر این مشکل در حالت Safe mode نیز وجود داشته باشد باید با گوگل برای تعمیر و یا تعویض دستگاه خود تماس بگیرند.

 منبع: gsm.ir

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي