مرگ شاهین نجفی / درگذشت شاهین نجفی بر اثر آتش سوزی

تاريخ : 11 تیر

شاهین نجفی که در بسیاری از آهنگ های خود به امامان اهانت می کرده، بر اثر آتش سوزی در منزلش درگذشت. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: مرگ شاهین نجفی / درگذشت شاهین نجفی بر اثر آتش سوزی .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

توجه : این خبر به صورت رسمی اعلام نشده

.

مرگ شاهین نجفی / درگذشت شاهین نجفی بر اثر آتش سوزی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

شاهین نجفی خواننده رپ ایرانی، پس از گذشت چند روز از صدور فتوای ارتداد علیه وی تصمیم گرفت در دادگاه آلمان، از آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید قم، به دلیل صدور این فتوا که او را مهدور الدم می‌کند، شکایت کند.العربیه اضافه کرد: «حکم ارتداد شاهین نجفی پس از آن صادر شد که این خواننده ایرانی، آهنگی جنجال برانگیز با عنوان “نقی” منتشر کرد. منتقدان این آهنگ می‌گویند که در آن به امام دهم شیعیان هتاکی شده است.»

شهریار آحادی مدیر برنامه شاهین نجفی در صفحه رسمی فیسبوک خود گفته است که دیشب در یک حادثه اتش سوزی که در منزل این خواننده رخ داده وی پس از انتقال به بیمارستان به هلاکت رسیده خبرگزاری های المان ضمن تایید مرگ شاهین نجفی جسد وی را به پزشکی قانونی انتقال داده تا علت مرگ این خواننده را متوجه شوند
هنوز اخبار دقیقی از نحوه اتش سوزری منتشر نگردیده واکثر رسانه ها المانی سکوت اختیار کرده اند

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي