مرد شیطان صفت کرج به دار مجازات آویخته شد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 16 مرداد

مرد شیطان صفت کرج به دار مجازات آویخته شد

مرد شیطان صفتی که با کمین در مسیرهای مدرسه اقدام به اغفال دانش آموزان کرده و سپس آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، به دار مجازات آویخته شد.

مرد شیطان صفت کرج به دار مجازات آویخته شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

حکم اعدام یک متجاوز به عنف صبح امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه با حضور نماینده مردم و دادستان و در ملاء عام در منطقه حصارک کرج اجرا شد.

سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در حاشیه اجرای این حکم، گفت: سال ۹۱ شکایت هایی در خصوص کودک آزاری به پلیس آگاهی شهرستان کرج ارجاع داده شد. با بررسی های انجام شده، مشخص شد فردی با کمین در مسیرهای مدرسه اقدام به اغفال دانش آموزان کرده و سپس آنان را مورد آزار و اذیت و تعرض قرار می داد.

سید حقیقی افزود: با افزایش تعداد شاکیان و تشدید پیگیری های پلیس، فرد مجرم شناسایی، دستگیر و در نهایت لب به اعتراف گشود و تاکنون سه فقره سرقت به عنف در پرونده این مجرم به ثبت رسیده است.

وی گفت: با احراز جرم این مجرم ۲۷ ساله، محاکم قضایی در نهایت دستور اعدام در ملاء عام وی را صادر کرده و امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه این فرد به نام «رضا – ف» به دار مجازات آویخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه این حکم پنجم بهمن ۹۲ صادر شد، افزود: حکم اعدام این مجرم که در سال های گذشته مرتکب سه فقره تجاوز به عنف و کودک آزاری شده بود توسط دیوان عالی کشور به تایید رسیده بود.

منیع:yjc.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي