مرد شیاد که زنان را در ماشین بیهوش می کرد و…

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 23 فروردین

در جدیدترین اخبار حوادث همراه سایت گهر باشید با خبر مرد شیاد که زنان را در ماشین بیهوش می کرد و…

.

مرد شیاد که زنان را در ماشین بیهوش می کرد و…, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

به گزارش گهر، سرهنگ محمد جعفرزاده فرمانده انتظامي سراب آذربايجان شرقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت طلا و زيورآلات، توسط راننده خودروي سواري با شگرد مسافرکش نما در سطح شهرستان و حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با انجام کار‌هاي اطلاعاتي و شبانه روزي، متهم شناسايي، دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد و پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني و مواجهه حضوري با ارايه دلايل و مدارک، نامبرده به سرقت طلا و زيورآلات، اعتراف کرد. وي اظهار کرد: با راهنمايي متهم دستگير شده صحنه سرقت مورد بازسازي، و پس از تجميع دلايل و مدارک، متهم به همراه پرونده و شاکي به دادسرا معرفي و طي قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفرزاده درباره شيوه و شگرد سارق گفت: سارق در قالب مسافرکش در روستاهاي اطراف، زنان تنها را سوار و سپس با تعارف مواد غذايي و آشاميدني مسموم اقدام به بيهوش کردن آن‌ها نموده و بعداز بريدن طلا و زيورآلات، آنان را در محل‌هاي خلوت پياده مي‌کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان از شهروندان درخواست کرد: از سوار شدن به خودروهاي شخصي مشکوک جدا خودداري کرده و به هيچ عنوان مواد غذايي و آشاميدني از افراد نا‌شناس قبول نکنند و هرگونه موارد مشکوک را در اين خصوص سريعا به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي