مراکز ثبت نام یارانه چقدر از مردم باید پول بگیرند؟

تاريخ : 20 فروردین

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان البرز گفت: با توجه به مصوبه وزارت کشور، نرخ دريافتي جهت ثبت نام یارانه از مراجعه كنندگان دریافت یارانه، مبلغ ۳۵ هزار ريال اعلام شده است.

مراکز ثبت نام یارانه چقدر از مردم باید پول بگیرند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

امير حسين عليرضائي در گفتگو با مهر با اشاره به مصوبه وزارت کشور با بيان اين مطلب تاکید کرد: دفاتر پيشخوان دولت، پليس +۱۰، پست بانك ها،ICT روستائي، كافي نت ها و دیگر مراکز ثبت نام موظف به رعايت نرخ مصوب وزارت کشور هستند.

علیرضایی در ادامه بیان کرد: تیم های بازرسی بر روند رعايت نرخ مصوب ثبت نام توسط مراکز مربوطه نظارت می کنند و با هر گونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: مراکز ثبت نام، فرم پیش نویس دریافت یارانه را با اطمینان حاصل کردن از هویت متقاضیان دریافت یارانه به آنان ارائه کنند و برای این منظور مشاهده كارت ملي اشخاص ضروری است.

عليرضائي یادآور شد: ثبت اطلاعات متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار است و به علت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل مسئولان دفاتر و مراکز مجاز ثبت نام وظیفه ورود اطلاعات به سامانه را بر عهده خواهند داشت.

وی در پايان افزود: از مردم فهیم البرز می خواهیم در تكميل فرمهاي پيش ثبت نام دقت لازم را به کار برند و در این امر مسئولان دفاتر پیشخوان مراکز مجاز ثبت نام را یاری کنند.

منبع: mehrnews.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي