از بین بردن موهای خط بیکینی

چرا مهم است: موی زبر ناحیه بیکینی تمایل دارد که در پوست فرو رود. پایانه‌ی عصبی حساس آن ناحیه هم، عامل درد را تشدید می‌کند.

بهترین گزینه‌ها برای اصلاح موی بیکینی: جدا کردن موها از ریشه‌ها از طریق اپیلاسیون، فقط چند ثانیه درد دارد و شما مجبور نخواهید بود به مدت یک ماه با رشد مجدد موها مقابله کنید. برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که طول موهای شما حدود یک چهارم اینچ است. اصلاح منظم به همراه استفاده از یک لوسیون یا ژل پس از اصلاح، مانع پیچ خوردن مو به سطح پوست می‌شود.

دستگاه‌های اپیلاتور نیز در اینجا کاربرد دارند. با استفاده از یک ژل یا کرم موبر، از ایجاد شکاف و بریدگی در این محل حساس، جلوگیری کنید. نتایج، دو برابر اصلاح با تیغ، دوام خواهند داشت، بعلاه موهایی که مجدد رشد می‌کنند، نرم‌تر هستند، که مانع فرو رفتن موها در پوست می‌شود.

از بین بردن موهای زیر بغل

چرا مهم است: دکتر رابین آشینف، متخصص پوست می‌گوید که سرعت رشد موهای زیر بغل، دو برابر موهای پاهاست، بنابراین شما دائما با موهای زیر بغل درگیر هستید. همچنین پوست لطیف زیر بغل، براحتی تحریک می‌شود.

بهترین گزینه‌ها برای اصلاح موهای زیر بغل: مطمئن شوید که هر دو هفته، از یک تیغ تازه استفاده می‌کنید. استفاده از یک تیغ کند باعث می‌شود نسبت به زمانی که از تیغ تازه استفاده می‌کنید، فشار بیشتری وارد کنید و اینکار می‌تواند باعث بریدگی شود.

اول به آرامی‌زیر بغلتان را لایه برداری کنید (باقی مانده‌ی دئودورانت می‌تواند منافذ شما را مسدود کند) و حتما از کرم اصلاح استفاده کنید.