مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس

تاريخ : 4 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

تصاویر عروسی فوق مجلل شاهزاده جدید خانواده سلطنتی سوئد به گزارش گهر: یک مدل و مربی یوگا گه پیش از این به‌عنوان خدمتکار یک رستوران در نیویورک فعالیت می‌کرد، به‌عنوان شاهزاده جدید خانواده سلطنتی سوئد معرفی شد. سوفیا هلکویست که نامش به‌عنوان عروس آینده ملکه سوئد در سال ۲۰۱۴ در تالار آبی استکهلم، سر زبان ها افتاده بود، اخیراً در مراسمی، با پرنس فیلیپ سی و شش ساله ازدواج کرد.

.

مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

انتخاب خانم سوفیا به‌عنوان شاهزاده سوئد، با بازتاب‌های گسترده ای در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی جهان مواجه شد و موجی از تحلیل ها درباره این عروسی و مراسم آن برپا شد. انتخاب یک گارسون و مدل نیمه برهنه مجلات مد در سوئد، به‌عنوان شاهزاده سوئد، موضوع کمی نبود که رسانه ها بخواهند به آن بی تفاوت باشند.

 

سوفیا هلکویست، عروس جدید ملکه سیلویا، که از سال ۲۰۱۰ میلادی با پرنس کارل فیلیپ، شاهزاده سوئد در ارتباط بود، چند روز پیش در مراسمی باشکوه در کلیسای تاریخی کاخ سلطنتی استکهلم، با وی ازدواج کرد. ایدا خوستدی Ida Sjöstedt، طراحی لباس عروسی سوفیا را بر عهده داشت که پشت شانه‌هایش، تتو کاری شده بود. شاهزاده سی ساله خانواده سلطنتی سوئد، در ۶ دسامبر ۱۹۸۴ در خوکهوست سوئد متولد شد. وی اکنون با نام رسمی پرنس سوفیا، دوشیزه ورملند HRH Princess Sofia, Duchess of Värmland, Hellqvist شناخته می‌شود.

.مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

(مراسم عقد رسمی در کلیسای تاریخی کاخ سلطنتی در گملا استان استکهلم)

.

پس از اعلام مراسم ازدواج وی با شاهزاده سوئدی، نشریات مختلف جهان، به تحلیل و بررسی این ازدواج پرداختند. پرتال بیزینس اینسایدر نوشت که پرنسس جدید سوئد، فاصله زیادی با کیت میدلتون، عروس جدید ملکه بریتانیا دارد. و اصلاً قابل مقایسه با او نیست. پیش از آشنایی با شاهزاده سوئد، سوفیا در نسخه سوئدی برنامه پاردایس هتل مشغول به فعالیت بود و به‌عنوان مدل، برای مجله اسلیتز سوئد همکاری می‌کرد. نشریه تلگراف چاپ انگلیس گفته است که ایشان به صورت نیمه برهنه، روبروی دوربین این نشریه قرار می‌گرفت و به همین خاطر، در سال ۲۰۰۴ میلادی به‌عنوان Miss Slitz انتخاب شد.

.

مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
(پرنسس سوفیا و پرنس فیلیپ، پیش از سخنرانی برای حضار در چند روز پیش- استکهلم)

.

پس از همکاری با این نشریه به‌عنوان مدل، سوفیا به نیویورک نقل مکان کرد و به‌عنوان خدمتکار یک رستوران و مربی یوگا، مشغول به فعالیت شد و در زمینه حسابداری، تحصیلات خود را در دانشگاه آغاز کرد. فابیو گارانتو، یکی از مدیران رستوران Serafina در آمریکا که سوفیا دران مشغول به کار بود، هفته پیش به نشریه به نیویورک پست گفت که سوفیا در زمان کار در این رستوران، تأثیر زیادی بر روی مشتریان ما گذاشته بود. شبکه سیان آن اخیراً اعلام کرد که سوفیا، در سازمانی غیر دولتی برای کمک به جوانان آفریقای جنوبی، مشغول به فعالیت شده است.

.

 مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
(پیش از سوار شدن در کالسکه خانواده سلطنتی سوئد- استکهلم)

.

خانواده سلطنتی سوئد، یکی از غیر مطرح‌ترین خانواده‌های سلطنتی در اروپا هست و یکی از دلایل آن، عدم قدرت سیاسی کارل گوستاو شانزدهم، پادشاه سوئد است. ملکه سیلویا، همسر پادشاه سوئد، پیش از ازدواج با ایشان، به‌عنوان مهماندار پرواز در اتریش و آلمان فعالیت می‌کرده است. در سال ۲۰۱۰، ویکتوریا، دختر پادشاه سوئد، با دانیل وستلینگ که مربی بدنساز وی بود و از سال ۲۰۰۲ با وی همکاری داشت، ازدواج کرد.

خاندان برنادوت خاندان سلطنتی کنونی سوئد هستند که از ۱۸۱۸ میلادی بر این کشور حکومت می‌کنند. میان سالهای ۱۸۱۸ تا ۱۹۰۵، خاندان برنادوت، دودمان سلطنتی نروژ نیز بود. مؤسس این خاندان، کارل چهاردهم بود که توسط کارل سیزدهم سوئد به‌عنوان شاه سوئد برگزیده شد (کارل سیزدهم متعلق به خاندان هولشتاین-گوتورپ بود که امروزه از میان رفته‌اند.) کارل گوستاو شانزدهم که از یک بیماری رنج می‌برد، از سال ۱۹۷۳ تا کنون، به‌عنوان پادشاه سوئد فعالیت دارد. سوئدی ها، او را تنها یک چهره محبوب می‌دانند که قدرت سیاسی ندارد.
.
 مراسم عروسی خانواده سلطنتی سوئد + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
(تصویر انگشتر الماس پرنسس سوفیا که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است)
.
گفتنی است، اطلاعات خانواده سلطنتی سوئد به صورت رسمی از طریق پایگاه http://www.kungahuset.se ارائه می‌شود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي