مراسم آشتی کنان علی ضیا و پرویز مظلومی در شب یلدا 94

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه مراسم آشتی کنان علی ضیا و پرویز مظلومی در شب یلدا 94 برگزار می شود، شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

 مراسم آشتی کنان علی ضیا و پرویز مظلومی در شب یلدا 94

ماجرای رفت و برگشت علی ضیا به تلویزیون حالا قرار است جالب تر از قبل بشود. مسیری که با تصمیم عجولانه و عجیب «ممنوع التصویری» ضیا به بهانه انتشار یک ویدئو آغاز شد و حالا قرار است با یک آشتی کنان درست و حسابی روی آنتن به پایان برسد.

اگر خاطرتان باشد چند روز بعد از دربی پایتخت بود که انتشار ویدئویی از خوشحالی علی ضیا، زمینه ساز حاشیه هایی برای او شد. شعار دادن ضیا و دوستانش در این ویدئو علیه مربی تیم استقلال نقطه شروع سلسله واکنش هایی در فضای مجازی و بعد از آن رسانه های رسمی شد که اگرچه در آغاز بیشتر سر و شکل یک کل کل فوتبالی را داشت اما آرام آرام تبدیل به یک معضل جدی برای تلویزیون شد! نتیجه این فرآیند هم صدور حکم «ممنوع الکاری» برای علی ضیا، آن هم از سوی شخص معاون سیمای سازمان بود؛ حکمی که حتی واکنش طرف مستقیم این جنجال ها یعنی پرویز مظلومی را هم به همراه داشت تا در یک برنامه ورزشی از مدیران بخواهد که این حکم را لغو کنند.

بعد از گذشت یک ماه و نیم از آن جنجال ها، چند روز پیش بود که باز هم پورمحمدی خود شخصا خبر پایان ممنوع الکاری علی ضیا را رسانه ای کرد و گفت که این مجری جوان از شب یلدا به آنتن باز خواهد گشت. حالا خبر رسیده که پرویز مظلومی قرار است میهمان این ویژه برنامه یلدایی علی ضیا باشد تا آشتی کنان این دو چهره سر و شکل رسمی تری به خود بگیرد.

از دیگر میهمانان علی ضیا در این برنامه هم محسن بنگر کاپیتان فعلی تیم پرسپولیس خواهد بود تا فضای این ویژه برنامه آشتی کنان بیشتر سر و شکل فوتبالی به خود بگیرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه