مذاکرات هسته ای بحرانی شد دوباره !

تاريخ : 10 فروردین

در پی انجام دور جدید مذاکرات هسته ای به گزارش «انتخاب»، اشتاینمایر در پاسخ به پرسشی درباره فضای مذاکرات بین ایران و شش قدرت جهان ( آمریکا ، روسیه ، چین ، انگلیس ، فرانسه و آلمان ) افزود فضای مذاکرات تاکنون خوب بوده است ادامه این روند به این بستگی دارد که آیا دو طرف قادر خواهند بود طی چند ساعت آینده اختلاف ها را کاهش دهند یا خیر.

مذاکرات هسته ای بحرانی شد دوباره !, پورتال خبری فرهنگی گهر
وی در مصاحبه با خبرنگاران تصریح کرد :« من نمی توانم احتمال یک مرحله بحرانی دیگر را در مذاکرات منتفی بدانیم زیرا حساسیت مذاکرات بسیار بالاست و ما نه تنها در قبال خودمان بلکه در قبال همه آنهایی که برسر میز مذاکره حضور ندارند احساس مسئولیت می کنیم.»

وزیر خارجه انگلیس نیز گفت: به نفع همه است که به توافق برسیم .

فیلیپ هاموندکه وارد محل مذاکرات هسته ای در هتل بوری واژ لوزان شده بود افزود: ما اینجا هستیم برای انکه فکر می کنیم می شود به توافق برسیم.

وزیر خارجه انگلیس گفت: این به نفع همه است که به توافق برسیم اما این باید توافقی باشد که جلوی دستیابی ایران به بمب هسته ای را بگیرد و هیچ مصالحه ای در این نخواهد بود.

هاموند افزود: بنابراین اگر ما درچند ساعت اینده می خواهیم اینکار انجام شود ,ایران باید یک نفس عمیق بکشد و تصمیم های سخت بگیرد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي