مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن

تاريخ : 27 فروردین

مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن

مدل های شیک آباژور مدرن یکی از ابزارهای بسیار مفید برای تزیین محیط های کوچک و کمجاست. در حقیقت بعضی چیزهای ساده و کوچک مانند یک میز عسلی ساده، می توانند بقدری زیبا و شیک تزیین شوند که کل دکوراسیون اطراف خود را تحت تاثیر قرار بدهند. لامپ های رومیزی و آباژورهای مدرن ساده ترین راه را برای تزیین چنین فضاهایی پیش روی ما قرار می دهد.

طراحی یک آباژور مدرن باید جالب توجه، خلاقانه و در عین حال کاربردی باشد. مدل هایی که در ادامه آورده شده اند تمام این فاکتورها را در خود دارند بنابراین اگر بدنبال چنین وسیله ای هستید، خوب است مدلی را انتخاب کرده و با تصور کردن آن در دیزاین خانه یا اتاق خودتان به ارزیابی زیبایی آن در دکوراسیون بپردازید. بیشتر مواقع لامپ های رومیزی، بعنوان یک عنصر مکمل یا کامل کننده در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند، آباژور مدرن از آن جمله وسایلی است که وقتی در مکان مناسب خود قرار می گیرد، همه چیز به صورت خودکار و خود به خود، جور می شود.

مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر مدل های جدید آباژورهای شیک و مدرن, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي