مدل موی کلاسیک در 5 مرحله / عکس

مدل مو بیش از آنجه که فکر کنید روی ظاهر هر فرد تاثیر می گذارد ، در این مطلب آموزش آرایش مو به سبک کلاسیک را در 5 مرحله از زبان یکی از آرایشگران معروف توضیح خواهیم داد.

در پنج مرحله ساده مدل مویی شیک، کلاسیک و زیبا برای خود خلق کنید تا مانند خانم های سال های 1950 میلادی بدرخشید.

 جرج نورتوود، آرایشگر برخی از ستارگان مشهور سینما، ما را راهنمایی می کند تا بتوانیم در 5 قدم این مدل موها را برای خود درست کنیم.
مدل موی کلاسیک در 5 مرحله / عکس
  • جلوی موهایتان را از وسط سر به طرف پیشانی و دور از تاج سرتان به دوقسمت تقسیم کنید. قسمتی که جدا می کنید همانی است که باید با آن کار کنید. پس اندازه آن بستگی به سلیقه خودتان دارد.
  • بهتر است این مدل را یک روز بعد از شستشو روی موهایتان پیاده کنید. اما اگر موهایتان تازه شسته شده است، برای شروع یک اسپری موس حجم دهنده به جلوی مو بزنید. موس باعث می شود مو حالت را حفظ کند ولی خشک و چسبناک نشود.
  • با سشوار جلوی موها را کامل از جلو به سمت عقب خشک کنید. هنگام خشک کردن، ریشه های مو را با دست بالا بکشید تا حجم پیدا کند و تقریبا صاف بالا بایستد!
  • حالا از عقب به سمت جلو موها را شانه کنید. نکته اینجاست که باید از پشت مو این کار را بکنید در نتیجه از روبه رو هنوز هم موهایتان شکل خوبی دارند. وقتی تمام شد، یک شانه نرم و ظریف بردارید و روی بالای مو بکشید چون باید جلوی مویتان پر حجم ولی بالای آن صاف باشد.
  • با تمام شدن جلوی مو می توانید به سراغ دیگر قسمت های مویتان بروید. این مدل با یک موی جمع شده صاف در پشت سر بسیار خوب می شود پس اگر موهایتان بلند است، محکم در پشت سرتان دم اسبی کنید. اگر هم کوتاه است، آنها را به سمت عقب شانه کنید و در آخر کمی اسپری تثبیت کننده به همه مو بزنید.

مدل موی کلاسیک در 5 مرحله / عکس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه