مدل مالزیايي در ماه رمضان مسلمان شد / عکس

دسته بندي : مذهبی,⭐ اخبار
تاريخ : 14 تیر

مدل مالزیايي در ماه رمضان مسلمان شد / عکس

یک زن غیرمسلمان مالزیایی و مدل مجلات که سال گذشته حجاب اختیار کرد، امسال در ماه مبارک رمضان مسلمان شد.

فلیکسیا ییپ آذر ماه سال گذشته با محجبه شدن گفت: ارزش من بیش از آن است که بدنم را به دیگران نشان دهم و با حجاب، احساس شادی، محافظت و امنیت می کنم. وی گفته بود دین خود را تغییر نداده ام و در قالب دین پیشین خود تصمیم به رعایت حجاب گرفته ام. این مدل سابق مجلات همزمان با ماه مبارک رمضان اعلام کرد که رسما دین اسلام را اختیار کرده است. به نوشته روز چهارشنبه رعیت پست، وی گفت همزمان با روز تولدش که مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان است به طور رسمی دین اسلام را اختیار می کند.

مدل مالزیايي در ماه رمضان مسلمان شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدل مالزیايي در ماه رمضان مسلمان شد / عکس

وی گفت که روز تولدش را برای گرویدن به دین اسلام به عنوان یک روز نمادین انتخاب کرده است تا همیشه این روز برایش روز تاریخی باشد. این مدل سابق مجلات گفت: من به میل خود اسلام را پذیرفتم هر چند برخی دوستان تلاش داشتند مانع من شوند اما مادرم از این بابت و پیشرفت در زندگی ام خوشحال است. فلیکسیا ییپ که وارد ۲۷ سالگی می شود، گفت که با داشتن حجاب، همچنان به فعالیت خود در زمینه مدل ادامه می دهد در حالی که فکر می کرد با پوشش مو فعالیت وی در زمینه صنعت مدل پایان یافته است.

تغییر رفتار در این زن مالزیایی زمانی اتفاق افتاد که با چاپ تصویرش با لباس های شنا و دیگر لباس ها روی مجلات مردان مخالفت کرد. وی با گذاشتن عکس های خود با حجاب اسلامی در صفحه فیس بوک نوشت: پوشش، تاریکی نیست بلکه نور سر است. وی تصاویری از زنان مسلمان در چین و اوقات شرعی ماه مبارک رمضان در مالزی را نیز در صفحه فیسبوک خود گذاشته است.

منبع:بهار

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي