مدل لباس جدید دانشجویی

تاريخ : 8 آبان

مدل لباس جدید دانشجویی

مدل لباس جدید دانشجویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تیپ دانشجویی بایستی با تمام تیپ ها متفاوت باشد چرا که یک دانشجو به نوعی در جایگاه خاصی از جامعه قرار دارد و با پوشش خود سبک و طرز فکر خود را نشان می دهد. باید هنگام حاضر شدن سر کلاس درس و دانشگاه ظاهرتان قبل از اینکه حرفی به زبان بیاورید رشته تحصیلی تان را فریاد بزند.

خانم دکترهای فردا انتخاب کنند

بهترین گزینه برای خانم دکترهای آینده ترکیبی با محوریت رنگ آبی است. یک مانتوی ساده آبی با فرمی نسبتا شق ورق با حال و هوای رشته تحصیلی این خانم دکترها جور در می آید. البته مشروط بر آنکه این رنگ را با سرمه ای ترکیب کنند تا آرامش رنگ آبی و پختگی سرمه ای را در کنار هم داشته باشند. پیشنهاد رنگ آبی از این روست که از همین حالا می توانند در نگاه دیگران فردی آرام و قابل اعتماد به نظر بیایند.

مدل لباس جدید دانشجویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای مانتوی آبی آرام تان می توانید به یک شلوار جین، البته از نوع تیره یا حتی یک شلوار کتان به رنگ سرمه ای فکر کنید.

شال یا حتی مقنعه انتخابی شما هم حتما باید سرمه ای باشد تا هارمونی لازم در ظاهرتان ایجاد شود.

یادتان باشد کیفی که انتخاب می کنید هرچه زاویه دار تر باشد جدیت بیشتر شما را به تصویر می کشد. جاداری کیف هم فرصتی است که در اختیار خودتان قرار می دهید. در مورد رنگ مختارید به تونالیته ای از رنگ آبی مثل نمونه پیشنهادی ما یا همان رنگ سرمه ای فکر کنید.

کالج همیشه بهترین انتخاب برای روزهای دانشجویی است. هم راحت است همه به قدر کفایت شسته ورفته و مناسب خانم دکترهای آینده.

خانم مهندس های فردا چی بپوشن

ما برای شما دخترخانم ها مانتوهایی با طرح اورکت های کارآگاهی را پیشنهاد می کنیم؛ مدلی کلاسیک که همیشه به روز است. این مدل حساب و کتاب خاص خودش را دارد؛ دکمه هایی که منظم در مقابل هم قرار می گیرند، طرح یقه و حتی بندینک هایی که کاملا قرینه در قسمت سرشانه ها و مچ این مدل تکرار می شوند نشان می دهد شما از همین حالا که اول راهید اهل منطق و حساب و کتابید.مدل لباس جدید دانشجویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهتر است برای ترکیب با این مانتو به شلواری به رنگ قهوه ای آن هم از نوع تیره فکر کنید. تیرگی رنگ قهوه ای قدرت و اقتدار شما به عنوان یک مهندس جوان را به تصویر می کشد.

در مورد کفش بهترین انتخاب برای شما کفش های ۸ ترک است. این کفش ها بخواهید یا نخواهید از شما فردی منظم و دقیق به تصویر می کشند.

بهتر است به کیف های شق ورق فکر کنید، اگر سراغ کیف های صندوقی هم بروید که چه بهتر، فرم هندسی این کیف ها دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

برای انتخاب شال هم بهتر است بروید سراغ همان رنگ قهوه ای تیره تا ظاهرتان ساده و مناسب حال و هوای دانشگاه باشد.

رنگ کرم این سبک مانتوها به شما اجازه می دهد آن را با رنگ زرشکی هم ترکیب کنید، آن وقت تبدیل می شوید به یک دانشجوی اهل منطق با نگاهی کاملا متفاوت به زندگی.

جامعه شناسانه در انتخاب دقت کنند

در این قسمت برای دخترخانم هایی که قرار است در رشته های مختلف علوم انسانی تحصیل کنند هم یک پیشنهاد ویژه داریم؛ پیشنهادی که در اوج سادگی می تواند روحیات جامعه شناسانه شما را به رخ بکشد، هرچند خیال نداریم این موضوع را انکار کنیم که در انتخاب سبک پوشش قبل از هر چیز این ذوق و سلیقه شخصی شماست که حکمرانی می کند نه رشته تحصیلی تان.

مدل لباس جدید دانشجویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدل های ساده و یکنواخت را فراموش کنید بهتر است مانتویی که انتخاب می کنید ترکیبی از چند پارچه با بافت و طرح های مختلف باشد. این ایده وقتی تکمیل می شود که سعی کنید در انتخاب پارچه سراغ پارچه هایی بروید که اِلمان های مطرح در نقاط مختلف کشور را به تصویر می کشند. با این انتخاب شما می توانید ضمن به رخ کشیدن سلیقه ، اشراف تان به بافت های اجتماعی و فرهنگ های مختلف ایرانی را هم به تصویر بکشید.

زمانی که مانتویی با این ترکیب بندی را انتخاب می کنید بهتر است سراغ شلوار تک رنگ و ساده بروید تا ظاهرتان بیش از اندازه شلوغ نشود.

در مورد کفش هم می توانید به کالج فکر کنید، مثلا یک کالج ساده به رنگ شلوارتان تا هارمونی بیشتری در ظاهرتان به وجود بیاید.

اما کیفی که انتخاب می کنید، می تواند مثل کیف پیشنهادی ما ترکیبی از گبه و چرم باشد.

هنرتان را به رخ بکشید

بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از ذوق و خلاقیت خودتان در طراحی مانتویی است که قرار است بپوشید. پس بدون معطلی یک مانتوی ساده انتخاب کنید، رنگ های مخصوص نقاشی روی پارچه را هم فراهم کنید و بعد هماهنگ با ذوق و سلیقه خودتان شروع کنید به طراحی روی پارچه.

به همین سادگی شما می توانید مانتویی داشته باشید که ویژه خود شماست. این مانتو علاوه بر اینکه سلیقه شما را به رخ می کشد در همان بدو ورود، هنرتان را هم نمایان می کند.

 

در طراحی مانتو بهتر است به جای کپی یا استفاده از طرح های همیشگی سراغ طرح ها و ایده هایی بروید که کاملا زاییده ذهن خود شما هستند. می توانید به فرم های هندسی، انواع و اقسام خطوط گرافیکی و حتی دست نوشته هایی به روش تایپوگرافی ابداعی خودتان فکر کنید.

اما نوبت به انتخاب شلوار که می رسد فقط مجازید به شلوارهای تک رنگ ساده فکر کنید. سادگی شلوار شما اجازه می دهد تا هنرتان روی سطح مانتو بیشتر به چشم بیاید.

حداقل تا پایان مهرماه فرصت دارید سراغ کفش های پارچه ای بروید و باز هم با هنر خودتان به آنها رنگ و لعاب بدهید.

در مورد انتخاب کیف فقط این نکته را در ذهن داشته باشید که کیف شما به عنوان یک خانم هنرمند باید ویژگی هایی متمایز از کیف های معمولی داشته باشد مثل کیف پیشنهادی ما که در ظاهر یک کیف ساده چرمی است اما کافی است بندهای کوتاه طراحی شده روی آن را بالا بگیرید تا تبدیل به یک کیف دستی شود یا حتی آنها را به یک سمت روی هم بیندازید تا باز هم با ظاهری تازه روبه رو شوید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي