مدارس روز شنبه 30 اردیبهشت تعطیل هستنند؟

دسته بندي : عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 28 اردیبهشت

بدلیل شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر احتمال این وجود دارد که بعضی از مدارس کشور تعطیل باشند.

مدارس روز شنبه 30 اردیبهشت تعطیل هستنند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تصمیم گیری وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران با شورای آموزش و پرورش مناطق است.

عبدالرضا فولادوند، اظهار داشت: فرهنگیان همواره توانایی بسیار زیادی در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات داشته و دارند و علاوه بر آن اجرای بخش اعظمی از مراحل اجرایی انتخابات نیز بر عهده قشر فرهنگی و فرهنگیان است که این امر باعث افتخار خانواده بزرگ فرهنگیان در کشور است.

وی درباره تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس در روز شنبه اضافه کرد: تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس در مناطق شهرستان های استان تهران به شورای آموزش و پرورش مناطق محول شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: تعطیلی مدارس به صورت متمرکز از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهارستان های استان تهران اعلام نمی شود.

وی اضافه کرد: به احتمال قریب به یقین وضعیت تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس تا بعد از ظهر جمعه اعلام می شود، چرا که باید دید وضعیت رای گیری ها در چه وضعی خواهد بود و تا چه ساعتی مدارس شعب اخذ رای مشغول رای گیری هستند و بعد از آن اعلام خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خود پای صندوق های رای، بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند.

 

مدارس سه مقطع تحصیلی ورامین شنبه تعطیل هستند

مدیر آموزش و پرورش ورامین از تعطیلی مدارس سه مقطع تحصیلی ورامین در روز شنبه خبر داد.
امیر محمدی، اظهار داشت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین به دلیل حضور فرهنگیان گرامی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، کلیه مدارس سه دوره تحصیلی ورامین  روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶ تعطیل است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پرشور و سرنوشت ساز جمعه ۲۹ اردیبهشت از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

مدارس استان ایلام در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل نیست 

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فعالیت آموزشی مدارس این استان حتی مدارسی که روز جمعه شعبه اخذ رای در آنها مستقر است در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل نیست.

 

کلیه مدارس خوزستان روز شنبه تعطیل است

کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (۳۰ اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.

محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از مدارس استان به‌عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شده‌اند و احتمال ادامه روند شمارش آرا تا روز شنبه، کلیه مدارس استان در روز بعد از انتخابات (۳۰ اردیبهشت‌) تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز یک‌شنبه روال عادی فعالیت مدارس از سر گرفته می‌شود و آزمون‌های پایان سال در این روز برگزار خواهد شد.

مدارس شهرستان های قرچک و پیشوا شنبه تعطیل هستند

مدارس شهرستان های قرچک و پیشوا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل هستند.
رحیم جهانی گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به دلیل شرکت فرهنگیان ارجمند در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مدارس این شهرستان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶ تعطیل است.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي