مدارس تهران چهارشنبه هم بخاطر آلودگی تعطیل می شود!

تاريخ : 1 دی

آلودگی بی سابقه و شدید تهران احتمالا فردا مدارس پایتخت را دوباره و برای چهارمین روز متوالی به تعطیلی می کشاند

مدارس تهران چهارشنبه هم بخاطر آلودگی تعطیل می شود!, پورتال خبری فرهنگی گهر

تسنیم نوشت:با توجه به تداوم افزایش آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، احتمال تعطیلی چهارمین روز مدارس در چهارشنبه دومین روز زمستان وجود دارد.
آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها که کام مردم کلانشهرها و به ویژه استان تهران را تلخ کرده همچنان ادامه دارد و حتی فردا (چهارشنبه) نیز اوضاع بر همین منوال خواهد بود و حتی وخیم‌تر می‌شود.
پدیده آلودگی هوا که از روزهای آخرین فصل پاییز آغاز شده بود باعث شد تا زنگ خطری برای مسئولان امر باشد و به فکر چاره‌ای برای مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان باشند.
کمیته کاهش آلودگی هوا و مسئولان دستگاه‌های ذیربط ابتدای هفته جلسه‌ای درباره راه‌های بهبود وضعیت آلودگی را برگزار کردند و سرانجام با تعیین چند مصوبه که یکی از آن‌ها احتمال تعطیلی مدارس بود به کار خود پایان دادند.
تعطیلی مدارس سرانجام در روز یکشنبه بیست و نهم آذر انجام گرفت و به دنبال آن روز دوشنبه سی آذر نیز مدارس استان تهران تعطیل شد.
مسئولان هواشناسی و محیط زیست استان تهران که پیش بینی تنها دو روز آلودگی هوا را کرده بودند از تداوم آلودگی در روزهای اعلام شده خبر دادند.
به دنبال این موضوع و با توجه به تصمیم جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا امروز(سه شنبه) نیز مدارس تهران از جانب مسئولان امر تعطیل شد.
حال با توجه به ادامه آلودگی‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها احتمال تعطیلی مدارس در روز آتی نیز می‌رود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي