مداد جویدنی هم ساخته شد

تاريخ : 20 تیر

اگر شما هم به بیماری جویدن سر مداد دچار هستید، از مدادهای جدید “سیسیلیا فلی” خوشتان خواهد آمد، مدادی از شیرین بیان که به نام ماتیتزیا معروف است.

با الهام از این نکته که افراد زیادی عادت به جویدن سر مدادهای چوبی دارند، طراح ایتالیایی سیسیلیا فلی مدادی اختراع کرد که با آن نیازی نیست این افراد از عادت محبوب خود دست بردارند. از سر خستگی یا علاقه مندی افراد زیادی علاقمند به جویدن مداد هستند.

 

مداد جویدنی هم ساخته شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما مدادها طعم خوبی ندارند و باعث مسمومیت می شوند، با اینحال کسی به این نکته اهمیتی نمی دهد. سیسیلیا فلی با خودش فکر کرده است که چگونه می توان به مردم اجازه داد بدون نگرانی از نتیجه ی کار خود، به این عادتشان ادامه بدهند.

مداد جویدنی هم ساخته شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماتیتیزیا مدادی است که از شیرین بیان خوش طعم با مغزی شامل سرب که تنها تا نیمه ی مداد از آن پر شده ، ساخته شده است. به همین خاطر کسی که آن را می جود نگرانی از بابت مواد سربی مغزی مداد نخواهد داشت، بعد از این هر وقت در محل کار دچار استرس شدید یا پس از ترک سیگار هوس کردید دوباره سیگار بکشید، یا به شدت خسته بودید، ماتیتزیا نه تنها به شما احساس آرامش می دهد بلکه طعمی دلپذیر در دهانتان ایجاد می کند.

 

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي