محمود شهریاری در دید در شب: خودم هم نمی‌دانم چرا ممنوع التصویرم؟!

تاريخ : 13 دی

در این مطلب متن کامل گفتگوی محمود شهریاری در دید در شب رضا رشیدپور را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه شوید

محمود شهریاری بعد از دو سال در مقابل دوربین«دید در شب» قرار گرفت و در مورد ممنوع‌ التصویری‌های پی در پی‌اش و انتشار تصاویر فیلم عروسی‌ برادرش که به سالها ممنوع‌التصویری‌اش منجر شد، توضیح داد.

محمود شهریاری در پاسخ به سوال رشیدپور در این مورد که آیا در حال حاضر هم ممنوع التصویر است یا خیر گفت: بله در حال حاضر هم من ممنوع‌التصویرم.

او در توضیح ممنوع‌التصویری‌اش گفت: من نمی‌دانم علت اینهمه ممنوع‌التصویری من چیست. من از سال ۶۱ به عنوان گزارشگر وارد رادیو شدم و بعد به سیما رفتم. از آن موقع من به تناوب ممنوع‌التصویر شدم و ممنوع‌التصویری‌ام رفع شده است و هیچ‌وقت درباره دلیل ممنوع‌التصویری‌ام و رفع آن به من توضیحی داده نشده است. الان هم نمی‌دانم چرا ممنوع‌التصویرم… حتی از آقای پورمحمدی معاونت سیما هم سوال کردم که چرا من ممنوع‌التصویرم ؟ ایشان خودش هم نمی‌دانست!

محمود شهریاری در دید در شب: خودم هم نمی‌دانم چرا ممنوع التصویرم؟!, پورتال خبری فرهنگی گهر

او در پاسخ به سوال رشیدپور در مورد انتشار فیلم عروسی برادرش و ممنوع الکاری‌اش گفت: صدا و سیما خودش بعدا که برای ادامه کار دنبال من آمد،‌ به اشتباهش اذعان کرد که این برخورد برخورد غلطی بوده است. من در عروسی برادرم شرکت کرده بودم، عروسی هم توی باشگاه برگزار شده بود یعنی آقایان در یک طبقه بودند و خانم‌ها هم در یک طبقه مجزای دیگر بودند. موقع عقد معمولا نزدیک‌ترین افراد و محارم عروس و داماد حضور دارند و این طبیعی است.

رشیدپور: شاید به خاطر رقص شما بوده نه حضور محرم و نامحرم!

شهریاری: رقص مرد به لحاظ شرعی مشکلی ندارد. حتی کسانی که بیشترین حرام‌ها را اعلام کرده‌اند، این را حرام اعلام نکرده‌اند!

رشیدپور ضمن اشاره به انتشار عکس‌های خصوصی سوشا مکانی، دروازه‌بان فوتبال از شهریاری به عنوان اولین قربانی انتشار عکس‌های خصوصی پرسید که بعد از این اتفاق چه احساسی داشته است؟

محمود شهریاری در دید در شب: خودم هم نمی‌دانم چرا ممنوع التصویرم؟!, پورتال خبری فرهنگی گهر

شهریاری در پاسخ به این سوال گفت: «حس خیلی بدی داشتم. آن موقع مثل الان فضای مجازی وجود نداشت و فیلم من را سرچهارراه ها و ویدئو کلوپ‌ها می‌فروختند. من خودم از سر چهارراه فیلم خودم را خریدم!

آن موقع صدا و سیما هم شدیدترین برخورد را با من کردند و مرا ممنوع‌التصویر کردند. برخورد سازمان، در گسترش این فیلم‌ها موثر بود. این عقاب شدید، باعث شد وقتی کسی که با کسی دشمنی دارد از این طریق بتواند به طرف ضربه بزند. تولد یکی از مشهورترین بازیگران و یکی از کارگردانان شهیر که در سلامت نفس آنها هیچ یک از ما شک نداریم و بهترین کارها را برای کودکان ساختند،‌ بعد از ماجرای من، منتشر شد و مشکلات بسیاری برای آنها به وجود آورد.»

او افزود: «از مردم نمی‌توان ایراد گرفت که چرا فیلم خصوصی من را دیدند. وقت‌هایی آدمهای متشرعی پیش من آمدند و گفتند فیلم من را دیدند. افراد متشرعی که ممکن بود نماینده مجلس، معاون وزیر یا از سپاه باشند. این آدم‌ها می‌آمدند و از من حلالیت می‌طلبیدند. من با مردم مشکلی ندارم، مردم به هرحال کنجکاوند به مسائل خصوصی هنرمندان سرک بکشند. بیشترین مسئولیت در این مواقع متوجه دستگاه‌های فرهنگی است. آن موقع من به آقای یزدی رییس قوه قضاییه وقت گفتم وضعیت عروسی که مشخص است، شما فرض کنید از روضه سیدالشهدا در خانواده شما فیلمی منتشر شود و  بگویند این دخترش است،‌این خواهرش است…شما راضی هستید؟ گفت نه من راضی نیستم. من هم گفتم پس شما باید کاری بکنید.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي